Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dropshipping af tryksager

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Rødovre
Tilmeldt 13. Jan 09
Indlæg ialt: 276
Fra  Startenwebshop.dk Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen her på Amino der praktiserer dropshipping af tryksager?

Er med min kæreste i gang med at starte en webshop, hvor hun designer illustrationer. Vi er ved at indhente tilbud på at få trykt et start oplæg, på 500 stk. Dem skal vi bruge til at sælge på webshoppen, have med på en messe og de skal ud hos enkelte fysiske butikker. Vi kunne dog godt tænke os en samarbejdspartner, hvor det er muligt, at få trykt en illustration, i det ordren kommer ind og at de, sender den direkte til kunden, altså en dropshipping aftale, således, at vi minimere vores lager og ikke selv skal stå for forsendelsen.

Er der nogen der har erfaring med dette, eller ved om konceptet overhovedet findes?

Fra Aarhus
Tilmeldt 31. Mar 09
Indlæg ialt: 480
Fra  Onlinetryksager Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Har skrevet til dig

Mvh

Thomas Nielsen

Fra Kolding
Tilmeldt 5. Sep 09
Indlæg ialt: 523
Fra  All Creative A/S - Vejle Skrevet kl. 08:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Den slags praktiserer de fleste trykkerier i Danmark for deres kunder.

Du kan ganske enkelt ikke forestille dig hvor mange tryksager som bliver solgt igennem både 2 og 3 led hvor hvert led selvfølgelig skal tjene lidt penge på opgaven. Jeg kunne endda komme med eksempler på tryksager som administrativt går igennem helt op til 4 eller 5 led fra producent til egentlig slutkunde.

En mulighed kunne være Lasertryk.dk og når du bestiller på deres hjemmeside bliver du direkte spurgt om der skal leveres et andet sted og du kan vælge frit hvad der skal fremstå som afsender...
At de så langt fra er de billigste er en anden sag.

Mit bud er at tage fat i et par forskellige trykkerier og høre dem om i kan lave et samarbejde om det.

Kim Thranborg / Projektleder hos All Creative A/S / www.allcreative.dk

Fra Rødovre
Tilmeldt 13. Jan 09
Indlæg ialt: 276
Fra  Startenwebshop.dk Skrevet kl. 15:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for svar til jer begge :-) Dejligt det kan lade sig gøre.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)