Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis adsense værktøj..

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Apr 05
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 22:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er det endelig færdigt!



Som nævnt tidligere har jeg længe arbejdet på et værktøj til alle adsense brugere,


der gør at man kan få en masse ny information omkring ens adsense indtjeninger.


Værktøjet hedder "Adsenselogger" og er frigivet som Open Source php den 8. maj.


Selve Adsenselogger er på engelsk, men fremtidige versioner vil understøtte flere sprog, herunder dansk.


Værktøjet kan hentes på http://www.adsenselogger.com .


Jeg skriver dette indlæg med henblik på at dele dette med jer andre, forhåbentlig modtage feedback og meget gerne et par testemonials.


 


 


 
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12287
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 09:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Det lyder hammer spændende, jeg vil prøve den en af dagenen når jeg får tid og jeg skal nok give dig en tilbagemelding.

Dbh Martin
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Det ser spændende ud, men jeg ville nok gøre to ting:

1) Finde et andet navn og et nyt domæne. Google kan så let som ingenting fratage dig dette domæne via ICANN, da deres varemærke indgår i det. Om Google vælger at gøre det og hvornår er ikke til at vide, men det er bare ærgeligt for dig hvis det sker om f.eks. 1 år når du har fået opbygget en masse opmærksomhed om dette navn.

2) Det er usikkert om programmet lever fuldt ud op til de begrænsinger der ligger i Googles betingelser for brug af AdSense. Uanset om det er eller ej, ville jeg gøre det helt klar på websitet, så brugerne af det i det mindste ved hvad de går ind til.
Tilmeldt 19. Apr 05
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel,


Tak for dit input.

 

Mht. punkt 1.

Du har en god pointe der, jeg vil "grave" lidt i det område de næste par dage.

 

Mht. punkt 2.

Dette er en fejl fra min side, jeg var sikker på at jeg havde opdateret disclaimeren på siden.

 

 

 
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)