Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Langsom hjemmeside (NYE SHOTS I DANMARK!)

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Sæby
Tilmeldt 21. Nov 13
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa amino'er.

Jeg har i samarbejdet med min kammerat lige åbnet en webshop, hvor vi sælger shots, som ikke er set i Danmark før!
Vores problem er at når vi tester vores hjemmesides hastighed, ser den ud til at være rimelig langsom..
Derfor vil jeg høre om i vil "teste" hvor hurtig i kan komme ind på de forskellige sider osv. Giv eventuelt også feedback på hjemmesiden og kom gerne med foreslag til forbedringer. Her er hjemmesiden: www.younglegends.dk

Mvh. Jonas

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas

Jeg oplever, at siden lige skal loade i måske et par sekunder - men når man først er kommet 'ind', så går det ret hurtigt mellem de forskellige sider Smile

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Dec 10
Indlæg ialt: 378
Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Sæby
Tilmeldt 21. Nov 13
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar David!

Men tog det 2 sekunder eller nærmere 10 sekunder?

Fra Sæby
Tilmeldt 21. Nov 13
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Allan.

Har selv benyttet den speed test og ja, den virker langsom. Men synes det svinger meget!
Dog har vi haft kontaktet meebox, som fortæller os at det er serveren vores hjemmeside ligger på der er langsom og at vi snarest muligt vil blive flyttet til en hurtigere server...

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas:

Hey Allan.

Har selv benyttet den speed test og ja, den virker langsom. Men synes det svinger meget!
Dog har vi haft kontaktet meebox, som fortæller os at det er serveren vores hjemmeside ligger på der er langsom og at vi snarest muligt vil blive flyttet til en hurtigere server...

Man kan forsøge sig med andre hostingfirmaer, der er kendt for at "proppe" serverne lidt mindre. Ellers er det noget optimering og alt det andet grej (Google: page speed optimization" eller lignende).

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skyder på ca. 6 sekunder, før alt er loadet her.

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas:

Tak for svar David!

Men tog det 2 sekunder eller nærmere 10 sekunder?

Jeg tog ikke tid med et ur. Men ca. 2 sekunder i oplevet perceptions-tid. Men jeg tror nu ikke 6 sekunder - det er alligevel ret lang tid i denne forbindelse..

Med andre ord, så oplever jeg ikke det er kritisk lang tid - men altså heller ikke imponerende superhurtigt, som nogle hjemmesider er.

Smile

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Jonas

Hvad slags shop er der tale om ? ofte har f.eks Magento shops god gavn af at komme over på nogle lidt større hosting løsninger - det koster lidt mere men I kan jo ikke leve med den svartid

//Morten

Fra Sæby
Tilmeldt 21. Nov 13
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er wordpress sat op i woocomerce.
Men vi får flyttet vores webshop over til en anden server i morgen, så lad os se om det hjælper!

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)