Her kører den fint? |
Hej Jonas,
Vi tilbyder hastighedsoptimering for 895kr eksl. moms, hvis du benytter et Wordpress system.
Send mig gerne en besked, hvis det skulle have interesse.
Vh
Miklas
Her kører den fint? |
Nu har jeg godt nok en rimelig fornuftig internetforbindelse.. men godt nok synes jeg, at der findes langt flere sider med langsom loadtid. Jeg synes jeres hjemmeside var super hurtig. |
Managing Director af TimothyMedia Ltd. & Salerific Ltd
Få udviklet din næste webshop billigt hos TimothyMedia.com
Det giver ikke så meget mening at folk fortæller dig om deres oplevelse af hastigheden af dit website. Folk har jo forskellige Internetforbindelser, forskellige computere og browsere, og har i øvrigt forskellig oplevelse af hvad der er hurtigt og langsomt. Hastighedstests er meget bedre, fordi man helt undgår subjektivitet og støj. Jeg kan anbefale webpagetest.org til at teste hastighed. www.younglegends.dk har - ifølge test udført med webpagetest.org - en sideloadtid på 13,1/10,7 sekunder for First View/Repeat View for Document Complete. Det er alt for langsomt til god brugervenlighed (maks. 1 sekund). Det er også langsomt sammenlignet med de fleste andre - i øvrigt også langsomme - websites. Så der er et stort forbedringspotentiale. |