Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til opstart af webshop

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Oct 15
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen

jeg kunne godt tænke mig at starte en webshop. jeg ved ikke hvor jeg kan finde en leverandør eller hvor jeg kan finde en god side hvor i gemmen jeg kan oprette en webshop. jeg skal også bruge hjælp til skat og registrering, og alt det der så derfor vil jeg lige høre om i kan hjælpe?

Det kunne være fedt, hvis i kunne komme med nogle links til de forskellige ting, og skrive lidt om tingene. Måske skrive hvad i selv har gjort.

På forhånd Tak

Fra Århus
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 378
Fra  Thomsen Business Information Skrevet kl. 13:52

Hej 

Du starter godt nok helt fra bunden. Et godt sted at starte er at læse artiklen Start en web shop

mvh

Mogens

Tilmeldt 21. Jun 14
Indlæg ialt: 330
Fra  Weebio Skrevet kl. 14:22

Jeg kan hjælpe dig i forhold til, hvor du kan oprette en webshop, hvorvidt det den rigtige løsning for dig kan jeg ikke afgøre da jeg ikke kender nok til dig og dit projekt. Du kunne måske fortælle lidt om dine planner, feks. hvad for nogle produkter du vil sælge, hvor mange produkter og måske også lidt om din bagrund.

Lige nu tilbyder vi at hjælpe nye Weebio kunder igang gratis, du kan læse mere om vores tilbud her http://www.amino.dk/forums/t/261743.aspx og synes at du skal give dig selv tid til at læse tråden.

Vi i weebio har en masse flotte templates/designs, som du kan se her http://www.weebio.dk/themes/all Det gør det lettere og billigere at starte op når man tager udgangspunkt i en allerede eksisterende template. 

Ellers synes jeg du skulle tage em prøve tur med Weebio www.weebio.dk

Har du spørgmål til Weebio kan du kontakte mig på bryan@weebio.dk

Ellers ønsker jeg dig held og lykke med dit projekt.

Fra London
Tilmeldt 1. Feb 15
Indlæg ialt: 164
Skrevet kl. 14:47
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Aston.

Vi vil utroligt gerne hjælpe dig med opsætningen af din webshop. Vi går højt op i, at du som ejer ikke nødvendigvis har brug for den store viden - vi stiller nemlig både betalingsløsning og webshop-system op.

Få en god webshop-løsning her.

Managing Director af TimothyMedia Ltd. & Salerific Ltd
Få udviklet din næste webshop billigt hos TimothyMedia.com

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46611
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:00

Aston007:
jeg skal også bruge hjælp til skat og registrering
start her http://johnhannover.blogspot.dk/2013/02/start-af-virksomhed-skal-jeg.html  og forsæt gerne med min Bog Selvstændig som link her - Den er både som E bog og som paperback og omhandler alle de typer virksomhed OG selskaber som kunne være aktuelt for dig - og giver fordele og ulemper ved de forskellige typer, stiftelse, regler, huskelister, skat, moms og meget andet - let læst  Så skulle du ha firmadel på plads og kan få hjælp med webshop fra andre.

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)