Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside opdatering m.v.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Oct 08
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Har en hjemmeside som er lavet i noget Adobe et eller andet. Ham der lavede hjemmesiden i sin tid var meget langsom og siden var godt et år undervejs. Siden er desværre ikke færdig endnu. Jeg har derfor brug for hjælp fra en som kan lave denne hjemmeside om, gerne i noget mere brugervenligt hvor jeg selv kan lave opdateringer/ændringer uden at skulle investere i dyre programmer og lignende. 

Tilmeldt 21. Jun 14
Indlæg ialt: 330
Fra  Weebio Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 15. Oct 08
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 10:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej, bare en ganske almindelig firma hjemmeside

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa :-)

Jeg vil meget gerne komme med et konkret forslag til hvorledes du kan komme videre med din hjemmeside. Uden at kende til omfanget af dine behov og ønsker forstiller jeg mig at vi kan udarbejde et WordPress-løsning baseret på dine ønsker, samt de visuelle opstillinger den gamle udvikler allerede har lavet. 

Du må meget gerne sende mig en mail på simon@erhvervshjemmesider.dk, eller give mig et kald på tlf. 27 58 02 92. Skriv gerne et link til den nuværende hjemmeside, samt nogle tanker omkring hvad du mener der mangler udover hastigheden herpå. Efter at have dannet mig et overblik forslår jeg at vi tager en uforpligtende dialog omkring hvorledes jeg forstiller mig at du kan komme videre herfra. 

Hvis du vil se hvad vi tidligere har lavet for vores nuværende kunder er du velkommen til at tjekke vores referenceliste

Hav en rigtig god mandag. 

Fra København K
Tilmeldt 30. Jul 08
Indlæg ialt: 498
Fra  Tame Skrevet kl. 15:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Gør-det-selv løsningen:

Få adgang til dit webhotel (der hvor sitet bliver hostet).

De har nok en 1-click installer af Wordpress, hvis det er bare lidt up to date.

Installer Wordpress.

Find et tema på http://themeforest.net/ - køb det.

Upload temaet til Wordpress, og begynd at skrive dit indhold.

Du kan være færdig på en dag :-).

Planday - Nem og mobil vagtplanlægning

Fra Vejle
Tilmeldt 5. Nov 09
Indlæg ialt: 99
Fra  KanKom Online Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej anonym79 :-)

Jeg tror, du vil blive rigtig glad for en WordPress løsning, hvor du selv har fuld kontrol over indholdet.

Du er meget velkommen til at ringe til mig på +45 22 94 62 27, hvis du gerne vil have en snak om mulige løsninger - og snakken er naturligvis ganske gratis :-)

Mvh. Jonas

Tilmeldt 13. Jul 15
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Min hjemmeside, hvor man kan finde a-kasse priser

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)