Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udlejning af maskine

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Oct 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 12:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej
Jeg har en popcornmaskine jeg vil udleje - såfremt det ikke bliver alt for teknisk. Hvad skal jeg tage højde for og hvad skal jeg basalt set gøre? Er første gang jeg er inde i alt dette. Skal jeg oprette en PMV?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46762
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:07

Kever:

Hej
Jeg har en popcornmaskine jeg vil udleje - såfremt det ikke bliver alt for teknisk. Hvad skal jeg tage højde for og hvad skal jeg basalt set gøre? Er første gang jeg er inde i alt dette. Skal jeg oprette en PMV?

enten udleje privat som CPR person - og indberette overskud til skat - eller stifte PMV indtil du evt kan se du vil komme over 50.000 kr i omsætning, og du derfor skal momsregistreres. Se evt Selvstændig om PMV og en masse andet - hvis ikke du bare vil leje ud som privat person indtil du ser, om der kommer skub i den forretning

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 17. Oct 15
Skrevet kl. 22:12

Hvis det er via CPR, er det så bare over årsopgørelsen og overskuddet går jeg ud fra er efter de omkostninger jeg har haft ved maskinen?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46762
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:38

Kever:

Hvis det er via CPR, er det så bare at føre regnskab og gemme bilag 5 år og så over årsopgørelsen og overskuddet går jeg ud fra er efter de omkostninger jeg har haft ved maskinen?

jep - så længe omsætning under 50.000 kr så er det bare sådan - og rubrik 15 til opgørelse af overskud (og ikke underskud)

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 17. Oct 15
Skrevet kl. 23:19

Super, mange tak:)

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 05:38
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du bør undersøge om der er hygiejnekrav ifht. udlejningsmaskiner, det kan blive dyrt for dig hvis ikke du har styr på det.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)