Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Første Affiliate forsøg, råd søges!

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 15. Oct 15
Indlæg ialt: 8
Fra  6spriser Skrevet kl. 00:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino, og dets fantastiske og bidragende brugere.

Så har jeg endelig bevæget mig ud og forsøgt mig med en Affiliate side, siden er simpel.

Den handler om hvor man kan finde en billig iPhone 6S, både 16, 64 og 128GB.

Har forsøgt at holde mit design meget enkelt, og overskueligt. Samtidig med det er tydeligt hvad formålet med tiden er ( Har en stor hvid tekst over en video præsentation af telefonen! ) Og ved siden af til venstre, selve iPhone 6S.

Herefter 3 tabeller som hver især viser de priser jeg selv manuelt har fundet frem til, hvor den viser den laveste mindstepris først og stiger løbende.

"KØB NU" knappen sender de besøgende videre til den enkelte forhandlers hjemmeside, med et affiliate link.

Har også en række "Abonnement" som fortæller folk hvilket abonnement der er med for at opnå den billige pris der er angivet. ( Man kan holde musen over abonnementet og få det uddybet lidt mere skulle man være i tvivl, for at vise den besøgende at det er muligt har jeg placeret (?) efter teksten i håb om folk holder musen over.

I bunden har jeg en lille sammenligning, eller "kamp / vs" mellem iPhone 6S og iPhone 6, som forhåbentlig kan give de besøgende et lille overblik over hvilke specifikationer ved 6S som overgår den tidligere model.

Min ide er også at få skrevet nogle længere tekster omkring iPhone 6S nye funktioner, her tænker jeg blandt andet 3D Touch.

Årsagen til opslaget her på Amino er for at se om der er nogen Affiliate skarpe hoveder der kunne give mig nogle tips til forbedring på siden ( Arbejder på det responsive så den er perfekt på tablet og telefon! )

Ønsker også feedback generelt på siden, samt designet :-)

Nok tekst, her er linket Smile

http://www.6spriser.dk/

* Arbejder på at få flere priser ind på siden, og de kommer snart!

Tilmeldt 15. Oct 15
Fra  6spriser Skrevet kl. 19:32

Kan se jeg havde et problem med header på siden som sender folk videre, det er ordnet nu :-)

Er her ingen med kritik eller råd til en ny på området? :-(

Fra Skive
Tilmeldt 7. Mar 11
Indlæg ialt: 663
Fra  FoliePartner.dk Sjovegadgets.dk Skrevet kl. 13:30

Rigtig fin side der burde kunne hive lidt penge hjem med lidt linkbuilding.
Personligt ville jeg nok lave mobilen og videoen lidt mindre, så indholdet nedenunder kommer lidt længere op:-)

Derudover ser dette lidt mystisk ud:
<meta property="og:url" content="http://backysbooze.dk/privat/6S/" />

Hjælper virksomheder med at vækste igennem effektiv Facebook-annoncering.
Skal jeg også hjælpe dig?

Fra Rødovre
Tilmeldt 13. Jan 09
Indlæg ialt: 276
Fra  Startenwebshop.dk Skrevet kl. 13:41

Hej.

Rigtig fin side. Flot og overskuelig. Den fungerer dog ikke responsivt men det arbejder du jo på.

En affiliate side skal helst have organisk trafik fra Google og der får du det nok lidt svært med dit keyword iPhone6s, hvor man helst skal ligge på 1. Side hvis det skal give godt.

Måske kan du vinde nogle besøgende på artikler om funktionalitet eller lign. God idé.

Mvh. Martin

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:57

Jeg synes det er en fed side, som du har fået stablet på benene.

Prøv at gøre mobilen og videoen lidt mindre, så tabellen kommer længere op.

Du kan også overveje at lave noget hover effekt på dine "køb nu" knapper, så de skifter farve.

Tilføj email subscription til siden, så du kan samle email's sammen. Så kan du sende nyheder ud, når du har skrevet et nyt indlæg.

God ide med at få skrevet en masse tekster. Du har god plads til tekst omkring iphone 6s længere nede på siden. Du kan også skrive om reparation af iphone 6s, mobilholdere, vandskader osv i separate indlæg for at tiltrække flere besøgende.

Hvis er en dygtig sælger, kan du overveje at implementere telefon rådgivning. Jeg ved ikke lige hvilke der er på den front, men jeg ved at samlino.dk gør det.

Håber du kan bruge det - God arbejdslyst

Tilmeldt 15. Oct 15
Fra  6spriser Skrevet kl. 18:38

Fedt at se folk har set siden og skrevet! 

Hej Kasper, jeg vil arbejde med linkbuilding, i hvert fald forsøge er ny på det område. Tak for rådet!

Hvad angår mobilen og videoen, så bliver det gjort mindre når den responsive side kommer op ( Satser stærkt på jeg er færdig med den senere i aften! ) Og tak til Thomas for også at pointere det med mobilen og videoen, der må være noget over det. Føler i har ret med at indholdet bør kommer mere frem hos brugeren.

Angående det mystiske Kasper, så er det noget jeg har glemt at rette fra der hvor jeg lavede siden før domænet blev købt.. Det er rettet nu! 

Jeg vil helt klart få skrevet nogle artikler om funktionalitet og lign der vedrører iPhone 6S Martin og Thomas, skal lige ordne det responsive så går jeg strakt igang!

Tænker i det skal være på forsiden det står skrevet? Eller skal jeg lave en side kun for artikler?

Hover effekt på Køb nu, kommer! :-)

Mange tak for de fine ord Kasper, Martin og Thomas!

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:13

Skriv en lang tekst om iphone 6S + vigtigste features på forsiden under iphone 6S vs iphone 6. De andre artikler kan du samle i en kategori/blog for sig selv.

Tilmeldt 15. Oct 15
Fra  6spriser Skrevet kl. 20:00

Okay Thomas, det skal jeg nok få set på når jeg er helt færdig med det responsive.

Har rullet lidt ud nu. Tjek gerne på mobil og tablet, og computer :-) Ved mindre skærme vil iPhone billedet blive fjernet da det fylder for meget, og på computer er iPhone og video mindre end før, så priserne er nemmere at få øje på :-)

Hover effekt på KØB NU :-)

Arbejder på "iPhone 6S vs iPhone 6" delen, og den kommer senere i aften :-)

Tilmeldt 15. Oct 15
Fra  6spriser Skrevet kl. 23:23

Så fik jeg skrevet lidt tekst om 3D Touch, Peek og Pop samt Quick Actions.

http://www.6spriser.dk/

Hvordan synes i det står? Har også lavet tilhørende billeder for at demonstrere :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:24

Jeg kan godt lide det. Simpelt og nemt at læse + der er billeder at kigge på :).

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)