Hej Amino, og dets fantastiske og bidragende brugere. Så har jeg endelig bevæget mig ud og forsøgt mig med en Affiliate side, siden er simpel. Herefter 3 tabeller som hver især viser de priser jeg selv manuelt har fundet frem til, hvor den viser den laveste mindstepris først og stiger løbende. "KØB NU" knappen sender de besøgende videre til den enkelte forhandlers hjemmeside, med et affiliate link. Har også en række "Abonnement" som fortæller folk hvilket abonnement der er med for at opnå den billige pris der er angivet. ( Man kan holde musen over abonnementet og få det uddybet lidt mere skulle man være i tvivl, for at vise den besøgende at det er muligt har jeg placeret (?) efter teksten i håb om folk holder musen over. I bunden har jeg en lille sammenligning, eller "kamp / vs" mellem iPhone 6S og iPhone 6, som forhåbentlig kan give de besøgende et lille overblik over hvilke specifikationer ved 6S som overgår den tidligere model. Min ide er også at få skrevet nogle længere tekster omkring iPhone 6S nye funktioner, her tænker jeg blandt andet 3D Touch. Årsagen til opslaget her på Amino er for at se om der er nogen Affiliate skarpe hoveder der kunne give mig nogle tips til forbedring på siden ( Arbejder på det responsive så den er perfekt på tablet og telefon! ) Ønsker også feedback generelt på siden, samt designet :-)
* Arbejder på at få flere priser ind på siden, og de kommer snart! |
Kan se jeg havde et problem med header på siden som sender folk videre, det er ordnet nu :-)
Er her ingen med kritik eller råd til en ny på området? :-(