Hej Aminoer, min partner og jeg har haft en app i App Store og Google Play i snart 2 år, og den er blevet en stor succes. Den har floreret i top 25 over mest solgte app (App Store) på daglig basis, i de 2 år appen har levet. Omsætningen er på over 1 mio. kroner. Vi ved vores brugere elsker app'en, og vi er i gang med at lave nyt indhold som vil nå ud til rigtig mange brugere. Ind til videre er den kun på dansk, men er så småt i gang med at arbejde på indhold til det engelsktalende markede, som jo er meget større end det danske. Vi kan gøre som vi hele tiden har gjort, og det er jo fint. Jeg har dog hørt om der kunne være muligheder for en investor ville gå ind i virksomheden. Har også hørt om man ville kunne lave en ekstra indtægt på salg af reklame i app'en. Det er vi nu ikke meget for, da vi gerne vil holde den 'ren'. Er der andre muligheder vi skal overveje, eller skal vi bare følge den vej vi hele tiden har gjort, økonomisk? |
MadsOdense:Hej Aminoer,
min partner og jeg har haft en app i App Store og Google Play i snart 2 år, og den er blevet en stor succes. Den har floreret i top 25 over mest solgte app (App Store) på daglig basis, i de 2 år appen har levet. Omsætningen er på over 1 mio. kroner. Vi ved vores brugere elsker app'en, og vi er i gang med at lave nyt indhold som vil nå ud til rigtig mange brugere. Ind til videre er den kun på dansk, men er så småt i gang med at arbejde på indhold til det engelsktalende markede, som jo er meget større end det danske.
Vi kan gøre som vi hele tiden har gjort, og det er jo fint. Jeg har dog hørt om der kunne være muligheder for en investor ville gå ind i virksomheden. Har også hørt om man ville kunne lave en ekstra indtægt på salg af reklame i app'en. Det er vi nu ikke meget for, da vi gerne vil holde den 'ren'. Er der andre muligheder vi skal overveje, eller skal vi bare følge den vej vi hele tiden har gjort, økonomisk?
Hej Mads.
Jeg tror det vil hjælpe dig meget, hvis du skrev hvilken app det var. Eller mere omkring den. Så kan det være vi kan tænke på en smart måde til at i kan tjene penge :)
De bedste hilsner
Rasmus