Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Muligheder med vores app?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Oct 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 22:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

min partner og jeg har haft en app i App Store og Google Play i snart 2 år, og den er blevet en stor succes. Den har floreret i top 25 over mest solgte app (App Store) på daglig basis, i de 2 år appen har levet. Omsætningen er på over 1 mio. kroner. Vi ved vores brugere elsker app'en, og vi er i gang med at lave nyt indhold som vil nå ud til rigtig mange brugere. Ind til videre er den kun på dansk, men er så småt i gang med at arbejde på indhold til det engelsktalende markede, som jo er meget større end det danske. 

Vi kan gøre som vi hele tiden har gjort, og det er jo fint. Jeg har dog hørt om der kunne være muligheder for en investor ville gå ind i virksomheden. Har også hørt om man ville kunne lave en ekstra indtægt på salg af reklame i app'en. Det er vi nu ikke meget for, da vi gerne vil holde den 'ren'. Er der andre muligheder vi skal overveje, eller skal vi bare følge den vej vi hele tiden har gjort, økonomisk?

Fra København
Tilmeldt 19. Dec 13
Indlæg ialt: 1185
Fra  Dinero Skrevet kl. 12:19

MadsOdense:

Hej Aminoer,

min partner og jeg har haft en app i App Store og Google Play i snart 2 år, og den er blevet en stor succes. Den har floreret i top 25 over mest solgte app (App Store) på daglig basis, i de 2 år appen har levet. Omsætningen er på over 1 mio. kroner. Vi ved vores brugere elsker app'en, og vi er i gang med at lave nyt indhold som vil nå ud til rigtig mange brugere. Ind til videre er den kun på dansk, men er så småt i gang med at arbejde på indhold til det engelsktalende markede, som jo er meget større end det danske. 

Vi kan gøre som vi hele tiden har gjort, og det er jo fint. Jeg har dog hørt om der kunne være muligheder for en investor ville gå ind i virksomheden. Har også hørt om man ville kunne lave en ekstra indtægt på salg af reklame i app'en. Det er vi nu ikke meget for, da vi gerne vil holde den 'ren'. Er der andre muligheder vi skal overveje, eller skal vi bare følge den vej vi hele tiden har gjort, økonomisk?

Hej Mads.

Jeg tror det vil hjælpe dig meget, hvis du skrev hvilken app det var. Eller mere omkring den. Så kan det være vi kan tænke på en smart måde til at i kan tjene penge :)

De bedste hilsner

Rasmus

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 15:51

Hejsa Mads

Hvis i har en succesfuld app med over 1 mill i omsætning uden reklamer, så ville jeg ikke begynde at putte reklamer i app'en (selvfølge afhængigt af de nærmere detaljer).

Hvis jeg læser korrekt mellem linierne her, så mangler i kapital til at tage successen til udlandet, og der er jo andre muligheder her - har i f.eks talt med banken ? eller overvejet sådan noget som lendino (https://www.lendino.dk/)

Det giver også i mange tilfælde rigtigt god mening med en investor, der udover kapital, kan komme med noget know-how, prisen her er selvfølgelig den at i kommer til at afgive noget indflydelse på jeres projekt, og i nogle "grimme" tilfælde kan man endda bliver tvunget mere eller mindre ud. 

Men har i en omsætning på 1 mio om året på en app idag, så burde det ikke være svært at finde en investor, anyway - held og lykke med projektet

//Morten

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)