Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dropshipping? Er der kun fiaskoer?

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Jun 11
Indlæg ialt: 537
Fra  HobbyGrej.dk Skrevet kl. 09:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Nu sad jeg lige og læste omkring dropshipping, men syntes kun jeg kan læse negative oplevelser med lange ventetider, returvarer osv. men tænkte, at det da ikke kan passe der er nogle succes historier indenfor dette område.

Sider der nogle aminoer som vil vise sin webshop og måske skrive en lille oplevelse af deres dropshipping webshop? Giver det overskud og hvordan er fortjeneste i forhold til, at have varen på lager. Hvordan tager kunderne det og har det egentligt så stor betydning for kunden?

Tak på forhånd.

- Kevin Hansen

Billige WORDPRESS løsninger - SEO, Webshop, Affiliate mm. - Kontakt mig endelig.

Tilmeldt 9. Jan 11
Indlæg ialt: 236
Fra  DinPlakat.dk Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej det er det bestemt ikke..

Spørg Billigvvs, lavprisvvs.. Osv..

De har kørt med dropshipping siden deres opstart.. Næsten alle inde for VVS branchen kører med det..

Med venlig hilsen
Kenneth Jønsson

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Jun 11
Indlæg ialt: 537
Fra  HobbyGrej.dk Skrevet kl. 10:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogen der har erfaring med despec.dk?

Billige WORDPRESS løsninger - SEO, Webshop, Affiliate mm. - Kontakt mig endelig.

Fra Brønderslev
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 514
Fra  Daltek IVS Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har ingen erfaringer med Dropshipping, men som med alt andet er det så ikke billigere og bedre at finde nogle selv der er med på den ? Jeg tænker nogle af dem der eksempelvis har Ebayshops i England og Tyskland der alligevel sender tonsvis af varer ud om måneden. De må da kunne være interesseret i at handle med dropshipping ? 

Igen jeg skal ikke gøre mig ekspert på noget jeg ikke ved noget om, bare en strøtanke...

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Jun 11
Indlæg ialt: 537
Fra  HobbyGrej.dk Skrevet kl. 10:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Uldal:

Jeg har ingen erfaringer med Dropshipping, men som med alt andet er det så ikke billigere og bedre at finde nogle selv der er med på den ? Jeg tænker nogle af dem der eksempelvis har Ebayshops i England og Tyskland der alligevel sender tonsvis af varer ud om måneden. De må da kunne være interesseret i at handle med dropshipping ? 

Igen jeg skal ikke gøre mig ekspert på noget jeg ikke ved noget om, bare en strøtanke...

Det giver mig så også et andet spørgsmål. Bruger folk danske dropshippers? Tænker bare leveringstiden til kunden og sådan.

Billige WORDPRESS løsninger - SEO, Webshop, Affiliate mm. - Kontakt mig endelig.

Tilmeldt 9. Jan 11
Indlæg ialt: 236
Fra  DinPlakat.dk Skrevet kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Igen VVS shops bruger danske leverandøre. Bla. Sanistål, brd Dahl, ao Johansen osv..

Fra Brønderslev
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 514
Fra  Daltek IVS Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu køber jeg rigtig meget via ebayshops, jeg køber mobiltelefoner til hele familien samt en stor del af mit tøj i UK, og jeg køber stort set alle bil reservedele jeg skal bruge i DE. Det varer ikke over 5 dage før jeg har mine ting uanset hvilke af stederne jeg bestiller fra... Så kan man få fat i en sådan leverandør kan jeg da kun se det fungere positivt.

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Jun 11
Indlæg ialt: 537
Fra  HobbyGrej.dk Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :

I er bestemt også velkommen til, at skrive hvis i kender nogle der tilbyder dropshipping :) Så har man lidt forskellige produkter at tænke over.

- Tak på forhånd

Billige WORDPRESS løsninger - SEO, Webshop, Affiliate mm. - Kontakt mig endelig.

Fra Brønderslev
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 514
Fra  Daltek IVS Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Hvorfor skal de tilbyde dig dropshipping ? Hvorfor er det ikke dig der skal tilbyde dem et øget salg uden de selv skal finde kunderne ?

Nogengange kan man godt tænke det lidt omvendt, og så gå imod det de andre gør. Det giver som regel lidt bonus.

Var jeg dig ville jeg kontakte ham her f.eks http://stores.ebay.co.uk/Lidstersfishingsupplies 

Forklar ham sagen, du har kunder som han aldrig ville få, han kan levere hurtigt og nemt til DK og lav en aftale om priser osv. 

Det betyder også at DINE produkter er unikke og ikke kan købes i 10 andre fiskegrejs-webshops i landet fordi i alle har samme leverandør... Det gør din webshop speciel og anderledes i forhold til de andres...

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Jun 11
Indlæg ialt: 537
Fra  HobbyGrej.dk Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Uldal.

Jeg er ude for, at starte webshop med andre produkter :) Mange tilbyder dropshipping hvor de har indbygget systemer osv på hjemmeside. Kunne godt tænke mig, at vide om der fandtes nogle danske leverandører ligesom disse.

Såsom despec.dk som hovedsageligt tænker på kontorartikler mm.

Billige WORDPRESS løsninger - SEO, Webshop, Affiliate mm. - Kontakt mig endelig.

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)