Hej, jeg har en idé. Det kan godt være jeg personligt er den eneste i hele verden som kan se det geniale i ideén men her kommer den: |
Hvad tænker i?
Hej, jeg har en idé. Det kan godt være jeg personligt er den eneste i hele verden som kan se det geniale i ideén men her kommer den: |
Det lyder som en rigtig dårlig ide. |
Luksus vodka online
Det skal selvfølgelig være på fuldstændig standadiserede varer, som fx møbler, tv, tøj osv.. Ideen er allerede afprøvet i Netto, vvor de havde en iPad stående fra Bilka, som kunderne så kunne handle på. Det er selvfølgelig ikke helt det samme som du beskriver, men alligevel i samme boldgade - det var en rungende fiasko for Netto. Setuppet var måske heller ikke helt på plads og det kan være svært at finde roen til det i en Netto, vil jeg tro. |
Der findes da allerede mange butikker hvor man kan handle online inde i en fysisk butik, så du er lidt sent ude med din ide😀 |
Hej Zilas Jeg tror desværre ikke din idé har samme nyhedsværdi som du selv forstiller dig. Tror konceptet er blevet udbredt i det omfang det giver mening allerede. |
Tak for jeres svar. Ud fra det i har skrevet kan jeg se at den ultimative løsning for fremtidens detailbutik er en 3-kanals løsning hvor man kan handle de samme varer ind både på nettet hjemme fra sofaen, tage ned til butikken fysisk og en blanding. |
Jeg kan ærligt ikke se fordelen. Hvis man alligevel skal gå rundt i en butik i 10-20-30 min, hvor er fordelen så ved dette her vs traditionel indkøb? Hvor er det lige, at der kan ydes en bedre service, end idag? Selve logistik delen sucks big time. Skal jeg kører i Bilka, for at scanne det, som jeg vil købe, og derefter køre tomhændet hjem igen? Dvs jeg skal både bruge tid på frem og tilbage + benzin, og så skal jeg efterfølgende betale for at få varerne leveret dagen efter... Hvad nu, hvis jeg skal bruge varerne i aften? Jeg kan slet ikke se fidusen i forhold til dagligvarer, da der nærmest intet er at spare, tværtimod bliver der masser af dobbeltarbejde... I forhold til møbler og isenkram kan jeg bedre se fidusen, men der findes løsningen allerede i Dansk Supermarked, eller også er de ved at implementere den. Jeg kan dog ikke lige finde artiklen omkring det pt... |
Hej. Jeg kom i tanke om den her video: Så er der shopping i metroen ;) Den blev uploadet for fire år siden, så det har nok udviklet sig. |
Jeg må tilslutte mig de andre, jeg er ikke just overbevist om at det er fremtidens handelsplatform. Alt hvad jeg kan have i en indkøbskurv/et par poser, vil jeg da have hjem straks - Resten er det vel meget normalt at man får tilsendt alligevel. Bilka (Min lokale i hvert fald) har i have-/grillafdelingen opstillede tablets hvor man kan bestille varerne på - Umiddelbart er den bare låst på bilka.dk. Det giver fin mening, da det er ting man ikke lige putter i indkøbsvognen. |