Der er en lang række forskelle,
vores løsning kommer som standard med et unikt design,
løsningen indeholder både en shop og et CMS så det er muligt at have en hjemmeside og en shop,
det er muligt at videreudvikle vores shopløsning efterhånden som forretningen vokser i stedet for at skifte leverandør,
der er ingen faste betalinger (i form af licens eller support) løbende til os (hvad der er af udgifter til hosting, betalingsgateway, etc er naturligvis uden for vores hænder så de løner på som ved enhver anden løsning)
Jeg må indrømme at jeg ikke er så godt inden i dandomains løsning, hvis det er sammenligneligt med scannet kan jeg også føje, det er væsentligt mere brugervenligt, på listen.
Men træerne vokser naturligvis ikke ind i himmelen, så der er selvfølgeligt også nogle ulemper.
Mængden af funktionaliteter er noget mere begrænset, i vores billige løsninger er der f.eks. ikke indehold lagerstyring, indkøbsseddel funktion, sms-service, etc. og måske vigtigst der er ikke i produktet inkluderet nogen supportaftale.
Det var sådan lidt et løst overblik over nogen af forskellene, der er naturligvis en hel del flere...
Mvh Peder