Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

webshop

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Tygsen:

calzaghe:
hvordan sikrer man sig at der ikke sker misbrug fra den der laver siden, når jobbet er lavet??

Det sikrer du dig ved at vælge en leverandør du kan stole på. Du vil aldrig kunne forhindre at din leverandør vil kunne snage i dit system senere hen, så her er det et spørgsmål om tillid til sin leverandør.

Man kan vel også sætte systemet op, så man har password til forskellige indgangsvinkler.... fx ftp-adgangen, webshoppens administration....

men der er næppe nogen der vil snage til egen gevinst... det har jeg i hvert fald aldrig hørt om...

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 12:11

Brian Brandt:
Man kan vel også sætte systemet op, så man har password til forskellige indgangsvinkler.... fx ftp-adgangen, webshoppens administration....

Helt sikkert, og det er nærmest et must at gøre det ligegyldigt hvad, det er dumt at bruge samme password til alt.

Men det sikrer bare ikke at det firma der har udviklet ikke kan snage, da det er dem der har udviklet løsningen vil det, hvis de har intentioner om at snage, altid kunne ligge huller ind eller faste passwords de vil kunne bruge. Så på den mådre kan man ikke sikre sig.

Jeg vil dog også lige understrege jeg aldrig har hørt om noget i den stil, og jeg har svært ved at se hvilken viden de skulle kunne få ud af det, da som Ronni siger så gemmes kortoplysninger og andre meget følsomme oplysninger stort set aldrig i selve webshoppen.

Tilmeldt 11. Dec 07
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 14:38

er der nogen af jer der har erfaringer med at få lavet en webshop i indien eller et andet billigt land, i så fald er det noget i kan anbefale?

jeg tænkte på at få lavet selv siden i indien og så få en her i Dk til at lave betalingsmodul og andre funktioner.

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 14:43

jeg kender en som er i gang med at få programmeret en webshop i Indien for ca. 2.000 dollars... den er endnu ikke færdig, så jeg kender ikke resultatet endnu... men der er penge at spare, men du skal have meget styr på dine specifikationer....

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:03

Hej

Prisen er meget forskellig ift. om du vælger at få den udviklet fra bunden eller om du tager en færdig version ned fra hylden.

Med din erfaring på ehandel og softwareudvikling, så vil jeg nok råde dig til at vente med det endtil du har fået noget erfaring med ehandel og ved hvilke krav du kan stille til et system, udvikler osv..

De fleste færdig udviklede systemer idag har de mest fundamentale funktioner indbygget og man kan i de fleste tilfælde tilkøbe flere. De er nemme og hurtige at gå til.

Du betaler for det meste ikke for selve systemet men for en månedlig licens alt fra et par hundrede kroner til ..... og skulle konceptet i holde vand i længden så har du ikke miste for mange penge på udviklingenSmile

Alt efter dit budget kan det være en god ide at starte med noget som er færdigt, brugt af mange andre med succes, af store som små virksomheder, så kan du bruge dit krudt på design, indhold, seo og produktbilleder osv.

Tilmeldt 11. Dec 07
Skrevet kl. 15:55

det vil sige at du vil anbefale mig at købe en standard webshop hos f.eks dandomain?? jeg er virkelig helt lost med hensyn til det her!!

jeg har lige fået et tilbuf på 475$ fra et firma i indien og jeg har set nogen af deres sider og de virker cool nok og gennemførte, jeg ved ikke hvordan jeg skal forklar dem om hvordan jeg vil ha min side.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:13

Ja, det var godt nok billigt, men brug og spørg om ikke du må få en demo som du kan teste på en løsning de har lavet eller noget i den stil, så kan du jo se om det virker og om det er noget for dig. Det handler jo ikke kun penge med også om god mave fornemmelse omkring sikkerhed, kvalitet osv, jeg kan kun sige at du skal kunne projektlede og styre denne type projekter benhårdt, da du ellers eller sidder tilbage med den halve løsning et år over deadline. Med de projekter jeg har været med i hvor vi både insourcede og outsourcede produktion til og fra f.eks Indien, Pakistan, Bulgarien osv. har det virkelig handlet meget om projektledelse og styring, da der er stor forskel på hvad du mener er til tiden, planlægning, tilbagemelding, status, fejlretning, kvalitet og hvordan de opfatter det, og det gælder både store og langvarige projekter som de helt små. Hvis ikke du kan projektstyre/lede og præcis ved hvad du vil have kan jeg ikke anbefale dig den løsning. Jeg har lært at man får hvad man betaler for, men en gang i mellem kan man være heldig Smile

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 17:03

Du skal ligge udgifter til en dansk programmør der kan tilpasse og oversætte det til det danske markede og integration til dansk betalingsgateway oven i, også kunne du ligeså godt have fået lavet det hele herhjemme - opgaver til dit budget får du nok ikke noget ud af at sende til uganda.

Tilmeldt 11. Dec 07
Skrevet kl. 17:17

jeg er villig til at gi 5k for en professionel side hvis jeg selv skaffe et template.

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 17:24

calzaghe:

jeg er villig til at gi 5k for en professionel side hvis jeg selv skaffe et template.

5k rækker ikke voldsomt langt, men hvis du selv kan stå for designet så prøv smid mig en mail på martin@venio.dk så vil jeg gerne kigge tingene igennem og så kan vi tage en snak om hvad vi kan leverer til dig for denne pris.

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)