Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ny webshop hvad er bedst shoporama eller presta?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 28. Aug 11
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 23:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

hvis man skal starte helt ny webshop. Hvad er den bedste løsning shoporama eller presta eller? 

Hvad vil give lettest salg og være bedst 

nogle råd? :-)

Fra Aalborg
Tilmeldt 11. Nov 09
Indlæg ialt: 33
Fra  Eagle Media ApS Skrevet kl. 07:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Der er meget forskel på det 2 løsninger du nævner.

Jeg vil anbefale dig at prøve begge løsninger og se hvilken du bedst kan lide.

En hosted løsning, som ShopOrama er, skal du være opmærksom på om systemet lever op til dine krav, da hosted løsninger er begrænset af hvad systemet kan.

Du kan kontakte mig på kasper@eaglemedia.dk så finder vi den rigtige løsning til dig.

Fra Hvam
Tilmeldt 18. Mar 15
Indlæg ialt: 30
Fra  LettButikk AS Skrevet kl. 09:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Det afhænger af rigtig mange ting - 

Vi er selv igang med at udvikle en webshop i Shoporama - Og jeg synes absolut det er et super fedt system. Det er dog lidt synligt at det er et forholdvis nyt system - Småting hist og her. Og som med alle andre lukkede hostede systemer, så er der små hindringer hist og her - Dertil vil jeg dog sige at Shoporama er langt mere åben end de fleste andre hostede systemer.

Morten er super til at svare på spørgsmål (Ligemeget hvor dumme disse måtte være) og min følelse er at han helt sikkert er villig til at gå lidt længere end de fleste for at hjælpe mulige kunder. Og så er det jo selvfølgelig også meget fedt at få lidt feedback fra Morten Vadskær himself ;)

Tilmeldt 21. Jun 14
Indlæg ialt: 330
Fra  Weebio Skrevet kl. 09:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Der findes ikke nogen bedste løsning og en løsning fra en anden skaber nødvendigvis ikke mere salg. Salg på en side afhænger i høj grad af designet og man kan mellem de forskellige systemer lave sider der er mere eller mindre ens.

Det er vigtigt du spørger dig selv om, hvad du har behov for, hvad for nogle produkter skal du sælge, hvad har du råd til. 

Hvis du ikke er teknisk minded har lyst til en god bruger oplevelse, så er det måske en løsning som Weebio eller Shopify du skal i gang med. 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 09:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Det er umuligt at få entydige svar på dette, da det vil være som at spørge folk om hvorvidt en Carlsberg eller Tuborg smager bedst. Prøv at uddyb dit koncept, samt behov en smule. Derigennem kan det være du er heldig at få et konstruktivt svar på baggrund af dine behov. 

Personligt at jeg stor fortaler for WooCommerce, hvorigennem vi udarbejde alle vores kunders webshopløsninger. WordPress universet rummer utallige muligheder i forhold til design og funktioner. 

Hvis valget stod mellem de to nævnte løsninger ville jeg uden at vide mere gå efter Prestashop, udelukkende baseret på mit netværks erfaringer. 

Tilmeldt 28. Aug 11
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tommy.

Tak for svar :) Jeg har os kun hørt godt om shopOrama. Men hvad er udfordringer for jer medhensyn til at det er et lukket host ? 

Som ny webshop tror du at man sælger hurtigere med shopOrama end anden webshop lysning. :) 

Tilmeldt 28. Aug 11
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Folkens. Tak for jeres råd (bud). 

Jeg ville starte en bolig side op hvor jeg ville sælge forskellige produkter.  Designet skulle helt sikkert være lige i skabet rigitg flot osv. :) 

Så let og hurtigt lysning for vores kunde.

Tilmeldt 21. Jun 14
Indlæg ialt: 330
Fra  Weebio Skrevet kl. 12:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Aalborg
Tilmeldt 11. Nov 09
Indlæg ialt: 33
Fra  Eagle Media ApS Skrevet kl. 16:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Den eneste udfordring der kan komme er hvis du vil have en funktion de ikke understøtter og der måske går noget tid før den lukket hoste laver det, dog er der mange ting man kan lave på en lukket host hvis man er kreativ :)

I forhold til "sælger hurtigere" så afhænger det af design og udvikling af shoppen, hvis siden ikke er brugervenlig og sløv, sælger man ikke hurtigt :)

ShopOrama er kendt for at være hurtig, som udvikler kan man rode så meget med frontend som man vil, kan dog være et problem for dem der ikke har styr på den del.

Weebio er en helt ny spiller på marked og er også en lukke løsning.

Det smarte ved en lukket løsning, er at du ikke skal tænkte på sikkerhed, opdatering, vodligehelse, plugins virker efter opdatering osv. eller skal have en til at stå for det.

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Apr 05
Indlæg ialt: 736
Skrevet kl. 08:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kommer – som du nok kan forstå på svarene – helt an på dine behov. Se på en fyr som Dennis Drejer, der sælger garn. Han valgte Prestashop og det er den helt rigtige løsning for ham. Han kan selv programmere og har behov for at lave et hav af ændringer og integrationer til sin shop, så for ham giver det enormt god mening at vælge noget Open Source. Andre – der ikke selv kan programmere og ikke har pengene til at få lavet store modifikationer – vil få mere ud af at vælge en hosted løsning.

Der er fordele og ulemper ved begge dele, så egentligt vil jeg råde dig til at betale en e-handelsekspert en 4-10 timer for at komme med sit bud på, hvad der vil være den bedste løsning for dig. De penge kan godt være sparet ind mange gange igen.

Du er naturligvis meget velkommen ved Shoporama, men vil egentligt helst du først får afdækket dine behov. Synes du skal prøve at stille samme spørgsmål (med lidt mere beskrivelse af dine behov) i vores Facebook hjælpegruppe. Der er mange dygtige e-købmænd, som kan guide dig videre.

Uanset hvad du vælger kan denne her guide også vise sig at være interesset for dig.

Og held og lykke med din shop... det er sjovt at være e-købmand.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)