Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ris og ros - Ny webshop med entremøbler

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Jul 15
Indlæg ialt: 106
Fra  entremobel.dk Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Amino

Er nu endelig kommet så langt med min nye webshop, at jeg godt kunne tænke mig at høre hvad i syntes omkring den :)

Jeg sidder og opretter produkter på livet løs, men selve siden er sådan set færdig (håber jeg :)

Er sådan set interesseret i alt hvad i har at sige omkring siden, da det er min første webshop jeg har startet op. Så hører gerne alt, om det så er omkring designet, priserne, eller konceptet generelt, så tager jeg mod alt det info/hjælp jeg kan få :)

siden: http://entremobel.dk/

(Jeg har købt entremøbel.dk, og venter blot på det bliver aktiveret, så hvis man går ind på entremøbel.dk, så kommer man automatisk over på entremobel.dk)

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 15:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi bruger selv PrestaShop, og jeg bryder mig virkelig ikke om deres one page checkout. Problemet er at man med min skærmstørrelse blot ser indkøbskurven, og opdager man ikke at man skal scrolle ned ved man ikke rigtig hvad man skal trykke på. Jeg ser kun "Fortsæt indkøb" knappen.

Ellers et pænt og enkelt design.

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Tilmeldt 24. Jul 15
Indlæg ialt: 106
Fra  entremobel.dk Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej PashminaWear

Tak for dit svar, er glad for du kan lide designet :)

Det er helt sikkert noget jeg vil kigge nærmere på, om jeg kan finde en løsning der gør det nemmere at se at der kommer mere man skal tage stilling til under :)

Fra Singapore
Tilmeldt 16. Feb 15
Indlæg ialt: 28
Fra  Manoanim Skrevet kl. 16:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Der sker ikke noget naar jeg trykker paa "SE MERE" det ser ud somom du bare har et billede og ingen button med et link placeret i dit slide? 

Tilmeldt 24. Jul 15
Indlæg ialt: 106
Fra  entremobel.dk Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper

Tak for dit svar. Jeg kommer selv ind på en side der har alle produkter fra forhandleren Oscarssons. Kan det være slide nummer 2 du har trykker på hvor der står "SHOP NU"? den er der nemlig ikke noget link på endnu :) Er stadig lige ved at finde på hvor den skal pege hen :)

Tilmeldt 14. Oct 12
Indlæg ialt: 255
Fra  Opbygning Skrevet kl. 16:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Patrick,

fin webshop du har fået stablet på benene. Jeg kan godt lide designet og billederne i slideshowet når jeg besøger siden via pc'en. Måske kunne man gøre forsiden lidt mere brugervenlig da jeg synes den ser en smule rodet ud med mange elementer. Nu ved jeg ikke hvor stor avance du har på produkterne, men efter min mening er det lidt i overkanten at give fra 429,- til 849,- for en normal knagerække. Håber du kan bruge lidt konstruktiv feedback. Held og lykke med konceptet!

Se hjemmeside tips på opbygning.dk

Tilmeldt 24. Jul 15
Indlæg ialt: 106
Fra  entremobel.dk Skrevet kl. 16:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hr. Opbygning :)

Jeg kan altid bruge konstruktiv feedback :)

Jeg ved godt priserne er i den høje ende, men det er ikke fordi jeg selv ganger det helt vildt op :P  Alle produkterne bliver fremstillet i massivt træ og produceret i Europa, og derfor er prisen hvad den er. Derudover så har jeg ikke til hensigt at konkurrere med jysk og Ikea (og hvem ellers der sælger billige entré møbler), da jeg alligevel ikke er sikker på det er et marked jeg kan komme ind på. Så jeg satser på at gå efter "kvalitets" produkter (her mener jeg ting der ikke er produceret i Kina og af plastic eller sponplade :)

Men det kan godt være jeg skal gøre lidt mere for at forklare hvorfor prisen er som den er. 

Tak for feedback, det vil jeg helt sikkert arbejde lidt på at forbedre på min shop :)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)