Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmejob.dk gået i luften i dag

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Handewitt
Tilmeldt 9. Nov 05
Indlæg ialt: 598
Fra  N.K. Import APS Skrevet kl. 12:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Så har jeg startet et lille hygge website op som skal hjælpe folk med af få ideer til at tjene penge  Der vil også være anmeldelser af Get Rich Quick ebøger såsom f.eks. The Rich Jerk, Google money o.s.v.

Jeg satser også på at videregive ideer til almindelige firmaer på nettet man kan starte op da jeg alligevel ikke har tid til selv at gøre noget ved alle mine tanker. Der vil også komme artikler om hvordan du starter almindelige webshops op og tjener penge på dette.

Generelt er siden dog lavet for at inspirere til arbejde hjemmefra

Jeg ved godt at disse ting der lige nu er skrevet om sikkert ikke interesserer de fleste af jer men bare roligt der kommer en masse om affiliate programmer, google arbitrage. MLM muligheder o.s.v. også   og som sagt er det mest bare er fritids projekt da jeg alligevel sidder og læser alt hvad der er om disse emner.

Danmarks største udvalg af billigt træningsudstyr

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Jul 05
Indlæg ialt: 414
Fra  MedieMarketing Skrevet kl. 20:39

Hejsa,

Cool site ;D
Jeg ledte selv for et par år siden efter noget at lave "hjemmefra" - jeg stødte da også på et Herbalife-wannabee-koncept med kaffe (har tidligere skrevet om det her)

Jeg fandt dog hurtigt ud af, at den eneste måde at blive "rig" på, er ved hårdt arbejde og startede mit eget vinfirma - om jeg bliver "rig" vil tiden vise, men jeg vil aldrig undvære et hjemmearbejde.

ONLINEAFDELINGEN.DK - Sammensæt din egen onlineafdeling.

Se mere på www.onlineafdelingen.dk

Fra Handewitt
Tilmeldt 9. Nov 05
Fra  N.K. Import APS Skrevet kl. 10:09

Takker :-)

Kender det også selv. Søgte også overalt efter noget at lave hjemmefra men faldt så over at sælge protein pulver  og det er det jeg har levet bedst af lige siden. Men er jo altid på udkig efter andre ting at tjene lidt på og der har jeg da også haft succes med affiliate programmer osv.  Hvilket jeg også vil komme ind på lidt senere hen. Men det er mest af alt et hobby projekt dette her hvor jeg forhåbentligt med tiden kan få lidt ud af mine interesser for at søge efter måder at tjene penge på. Det er ikke alle "ideerne" som er uden arbejde da de hvor der ikke skal arbejdes typisk ikke virker :-( desværre hehe

Fra København
Tilmeldt 20. Sep 05
Indlæg ialt: 129
Fra  OrdPress.dk Skrevet kl. 13:13

Tillykke med et fint site. Så at du havde fået sidetitler, meta-beskrivelse og meta-tags på indlæggene. Hvad med om du også lavede nogle søgemaskinevenlige URL'er inden Google får indexeret alt for meget? Jeg beskrev en gang hvordan man gør: Søgemaskineoptimering SEO af sin WordPress-blog

Mit website om wordpress: https://ordpress.dk

Fra Handewitt
Tilmeldt 9. Nov 05
Fra  N.K. Import APS Skrevet kl. 13:37

Hejsa,

Vi er lige gået i gang med at få lidt styr på noget af SEO arbejdet og skulle gerne få søgemaskine venlige URLs senere i dag :-)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)