Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ide til betaling af fragt

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 27. Jun 12
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 18:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg er igang med et c2c projekt hvor kunderne skal sende deres varer ind til mig (varen vejer max 100g) så tager jeg professionelle billeder af den og skriver en god tekst. Der er bare det at kunderne skal betale for kuvert med bobler , fragt og 5% i salgsgebyr. Er der nogen der har en ide om hvordan jeg kan gøre sådan så de slipper for selv at skulle betale kuvert og fragt. Jeg tager kun 5% i salgsgebyr så det ikke meget jeg tjener pr varer. Jeg er lidt i tvivl om jeg skal sætte salgsgebyret op eller hvordan jeg ellers kan gører det. Nogen der kan hjælpe? Skriv gerne på PB

Hilsen Dan

Fra Ballerup
Tilmeldt 27. Jun 12
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogen der kan hjælpe?

Fra Ballerup
Tilmeldt 27. Jun 12
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 13:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

???

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 14:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved ikke om jeg har forstået dit spørgsmål korrekt - Hvis du ikke vil have dine kunder skal betale for fragt og konvolut, kan du vel gøre det, evt ved at sende en portokode til dem, som de skriver på deres brev. 

Men hvis kunden ikke har en konvolut, skal de jo ud og købe en og bruge penge på den.

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Fra Ballerup
Tilmeldt 27. Jun 12
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kunne man gøre. Jeg tænker mere på min fortjeneste for jeg har fundet ud af fragten kommer til at koste 30kr uden kuvert og mit salgsgebyr er kun på 5% da jeg synes 10 % er for meget. Jeg står samtidig for at sende varen videre dvs 60kr. Så på en varer til 2000 kr kommer jeg til at have 30-40 kr fortjeneste. så jeg tænker hvordan kan jeg gører sådan så jeg har lidt mere fortjeneste? Hvis jeg siger at kunderne selv skal betale fragten så trækker de sig allerede der. Nogen der har ideer? :)

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 17:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan vel næsten ikke gøre andet end at hæve prisen, eller skære nogle udgifter væk. Men det er godt nok en lille fortjeneste hvis du kun tjener 30-40 kr pr 2000 kr. Men har det den store betydning, hvis du hæver prisen med 100kr til 2100 kr ?

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 18:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Daniel

Du kommer aldrig til at lave penge på den måde, det salgsgebyr er alt for lille. Du skal op og hente min. 20% hvis der er tale om salg af en varer til en værdi på 2000 kr. Hvordan skal du ellers kunne betale markedsføring, din egen løn for håndtering (tage billeder, pakke etc.), fragt, erstatning hvis varen bliver væk osv.

Fra Ballerup
Tilmeldt 27. Jun 12
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 19:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tænker bare 20% er alt for meget da der også er varer til 5000-6000kr jeg regner med at de varer som bliver sendt ind kommer til at koste 2000-7000Kr så det er en udfordring jeg står med :) men tak for de gode råd hvis i kommer på en anden idemå i meget gerne sige til

Fra Odense
Tilmeldt 3. Mar 14
Indlæg ialt: 236
Fra  Bombgirl.dk Skrevet kl. 23:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Med de værdier skal du huske at sende som pakke, så de er forsikret.

Distributør af sexet og frækt lingeri og dameundertøj.
www.bombgirl.dk & www.demoniq.dk.

Fra Middelfart
Tilmeldt 13. Sep 12
Indlæg ialt: 416
Skrevet kl. 02:57
Hvor mange stjerner giver du? :

du skriver C2C men varen sendes til køber af dig og den sælges som sådan også af dig ? i og med du vil drive en side og skriver produkttekst og det hele ?.

Og du modtager betalingen og trækker din betaling fra og sender resten til mig som sælger ?.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)