Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan starter jeg en Webshop som 15 årig

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Sep 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen. :)

Jeg er en 15 årig dreng der inderligt brænder for at starte sin egen virksomhed, jeg har rimelig erfaring inde for Grafisk design. De sidste 2-3 år har jeg siddet og lavet lidt for sjov Design i programmer som Photoshop og Illustrator. Jeg har lavet alt fra logo'er til større billeder som f.eks. Facebook bannere, Youtube bannere osv. I min webshop vil jeg gerne sælge designs for hjemmesider. Jeg ved simpelthen bare ikke hvor jeg skal starte, hvor jeg kan købe et domæne, og om det overhoved er muligt at starte en webshop i en så tidlig alder. Jeg er afklaret om at virksomheden ikke må stå i mit navn, og har derfor snakket med mine forældre om den kan stå i deres navn. Jeg håber i vil hjælpe med nogle tips til hvordan jeg kommer igang? 
Tak på forhånd!

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46636
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:57

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 17:58

Hej Oskar 

Først og fremmest skal du have et produkt eller en ydelse at sælge :-) Når dette er på plads kan du begynde at tænke på hvorledes du vil få udarbejdet din salgsplatform, altså selve webshoppen

Såfremt du selv vil igang med udarbejdelsen vil jeg anbefale dig at købe et domæne og et webhotel ved ex. Unoeuro. Herefter kan du benytte deres one click installation af WordPress og derigennem begynde at lege med en WooCommerce løsning. Hvis du slår disse termer op i Google og Youtube finder du en masse guides til hvorledes du kommer i gang. 

Der findes selvfølgelig også en masse andre kvalificerede muligheder, men næppe nogle til et mindre budget

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)