Hej Aminoer Pantebrev i ejendom, hvad koster det? hvor meget skal man ligge oven i til en advokat eller pengeinstitut til at at lave det ? |
er her virkelig ingen som der ved?
Hej Aminoer Pantebrev i ejendom, hvad koster det? hvor meget skal man ligge oven i til en advokat eller pengeinstitut til at at lave det ? |
Altid lidt længere fremme..... helt præcist 6 timer ;-)
er her virkelig ingen som der ved? |
Det er en fuldstændig individuel prissom ikke lige kan slås op.. Tag telefonen og ring til en advokat eller lign. der gør i sådanne ting. :-) |
du kunne lige så godt ha svaret "det ved jeg ikke" jeg spørger jo her fordi jeg netop ikke vil ringe til en advokat eller bank i første omgang, da det kun er en indikation af prisen som jeg efterlyser, hvis der er findes en her inde som kender svaret, det kunne jo være en som lige har fået oprettet et pantebrev i huset. |
http://www.ledgaardadvokatfirma.dk/gaeldspantebreve <--- DKK 3.000 inkl. moms Lavede lige en hurtig søgning på Google Ellers læg opgaven ind på en af de mange "få 3 tilbud sider". |
www.tjregnskabsservice.dk - Jeg kan hjælpe dig med regnskab, skat, bogføring og moms m.v.
Det er også det, som jeg tager for et pantebrev. Dertil kommer tinglysningsafgiften på 1,5 pct. af det maksimale pantsikrede beløb oprundet til hele 100 + 1.660. Advokaten skal i øvrigt have hvidvaskoplysninger om såvel debitor og kreditor. Dvs. for personer kopi af sygesikringsbevis og sædvanligvis også billedId. Hvis en af parterne er et selskab, skal hvidvask også omfatter den endelig fysiske person bag ved selskabet.
|