| Hej, Uber har pakket deres service ind under at det er samkørsel, hvilket enhver med mere end 2 hjerneceller, kan se at det 99% af gangene ikke er! :) Det er ikke ærligt/reelt... Så på den konto, burde det ikke være lovligt! Det er ikke fair at taxi-branchen skal have alverdens godkendelser, certifikater og andet "altsammen koster det". Hvor Uber er fritaget for disse... Men taxa-branchen har godt nok længe sovet i timen, i forhold til IT, de har!? De har ikke fulgt med udviklingen på mobilmarkedet, og nu bøder de så for det... - FlyETA.com | 
Jack:Mikael christiansen:100 kroner da også okayJeg er rystet over du syntes 100 kr pr time er okay, det er de lavest lønnede i danmark og under gennemsnittet, tænker en medhjælper i netto får mere
løn må ikke stige mere end inflation ellers skader det vores konkurrence evne mindste løn var et stykke under 100 kroner i 1990 erne , når konkurrence evne skades med høje lønninger kommer arbejdes pladser udad danmark og der bliver flere arbejdesløse i danmark , der er ingen der får mere udad få mere mere og mere når skatten så sættes op da der så er svære at skaffe arbejde til den ufaglært gruppe i samfundet
jeg har skrevet før at det ikke giver mere løn når skatten stiger , så du har taget nogle linjer udad en større sammenhænge , jeg er også rystet over du tager en linje udad en hvad jeg har skrevet , nu skrev jeg oven over indlæg omkring skatten men nu er vi næste side igen så skal jeg starte forfra igen og forklare det hele igen
Enig i når systemet er som nu er 100 kroner ikke meget , men det går ikke længedende at skatten stiger for de fattigste mere end lønne stiger , derved er 100 kroner jo ikke meget når man tager bagefter endnu mere år for bliver de fattigste beskatte hårdere og de rige får skattelettelser

Bliv gratis medlem
  Bliv gratis medlem

Opret bruger
Opret bruger