Det bliver spændende at se hvordan sagen går, mit bud er umiddelbart at den sikkert går 3-6 år før sagerne er afgjort, hvis de overhovedet bliver tiltalt. På det tidspunkt, kører Taxaerne selv, og Uber appen er på alles telefoner, så de vinder alligevel. Mens det sker sidder Taxa-branchen og venter spændt på sagens udfald, i stedet for at fikse deres dårlige service og få udbredt deres egen app. Det må jo være som at spille Matador, med nogle der ved at man ikke kan købe grundene :-) |
Lundsby:Jack:Tre Uber-chauffører sigtet for ulovlig taxakørselDet bliver spændende at se hvordan sagen går, mit bud er umiddelbart at den sikkert går 3-6 år før sagerne er afgjort, hvis de overhovedet bliver tiltalt. På det tidspunkt, kører Taxaerne selv, og Uber appen er på alles telefoner, så de vinder alligevel. Mens det sker sidder Taxa-branchen og venter spændt på sagens udfald, i stedet for at fikse deres dårlige service og få udbredt deres egen app.
Det må jo være som at spille Matador, med nogle der ved at man ikke kan købe grundene :-)
Vi får at se lundsby :-) vi har set ligende før i andre brancher, for eks. automat branchen kørte også på vippen af lovgivningen i mange år,
men efter de fik hul som der er kommet hul på uber sagen, gik der ikke længe :-)
Biler som køre selv, tror jeg nu der går meget længe inden vi ser i by billedet :-)
Ps. har du overhoved læst http://www.taxidanmark.com eller set 21-Søndag på dr1 :-)