Det kommer en smule an på om du vil være en lovlydig borger eller tager den lidt ufine vej.
Ja det lyder måske en smule tåbelig, men har nu kæmpet med Facebook og markedsføringsloven i så lang tid, at jeg helt ærligt overvejer at gøre som det passer mig på Facebook og sk... på markedsføringsloven og hvad Facebook siger i deres regler.
Al erfaring viser at hvis du tager den lette vej og bøjer reglerne en smule, kommer du bare længere ud til masserne og får en større konvertering op mod en webshop, samt at det bliver billigere for dig, da du kan spare penge på boost samt promovering og tid da du skyder med sperdhagl og ikke skal bruge tid på speciel målretning.
Her skal det sige at det højst sandsynlig ikke får nogen form for konsekvenser for dig, da Facebook er total ligeglade samt FOM ikke gider at bruge tid på disse sager.
Det hele drejer så om en præmie af en vis størrelse og så at bede folk om at dele på livet løs som et krav.
Her opvejer kvantiteten kvaliteten da mængden af delinger giver meget mere end boost.
Her gør det en verden til forskel om du holder lovgivningen eller kreativ bøjer den.