Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan får man telemarketingopgaver B2B samt B2C?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Sep 15
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer

Som overskiften lyder, så kunne jeg godt tænke mig at vide hvordan man 'skaffer' telemarketing-opgaver inden for både B2C – og B2B markedet. Jeg efterspørge især mødebookning, men også canvas-salg inden for begge markeder.

Jeg skal bruge opgaverne til opstart af selvstændig telemarketingvirksomhed. Inventardelen + medarbejdere osv. er på plads.

Dog kunne jeg ydemere godt tænke mig, at vide hvordan og hvad det koster at få adgang til databaser, hvor man kan indhente specifikke leads på både B2C såvel som B2B leads.

Kontakt mig via PB.

Med venlig hilsen
David Hansen

Fra Roskilde
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 422
Fra  LivetSomSenior ApS Skrevet kl. 22:10
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg finder det lidt ironisk at du er ved at etablere en virksomhed der laver opsøgende salg på vegne af andre virksomheder, men ikke selv ved hvordan du skal opsøge og lukke kunder/aftaler :-).

Jeg ejer LivetSomSenior, som forhandler praktiske hjælpemidler til ældre og handicappede - se vores hjemmeside.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 22:48

gallup0938:

Dog kunne jeg ydemere godt tænke mig, at vide hvordan og hvad det koster at få adgang til databaser, hvor man kan indhente specifikke leads på både B2C såvel som B2B leads.

NNmarkedsdata tilbyder i hvertfald den service. Alt efter hvor dygtig en konsulent/sælger du får fat i derinde ligger prisen typisk mellem 4.000 og 8.000 årligt. 

Tilmeldt 19. Sep 15
Skrevet kl. 00:20

Du må synes, at det er lige så ironisk som du har lyst til, men pas det for dig selv og hold dig langt væk, hvis du ikke har et relevant svar/noget positivt at tilføje. Det er jo ikke for at være ironisk, at jeg spørge til råds på et iværksætter-netværk!

God lørdag!

Tilmeldt 19. Sep 15
Skrevet kl. 13:20

Du må synes, at det er lige så ironisk som du har lyst til, men pas det for dig selv og hold dig langt væk, hvis du ikke har et relevant svar/noget positivt at tilføje. Det er jo ikke for at være ironisk, at jeg spørge til råds på et iværksætter-netværk!

God lørdag!

Tilmeldt 19. Sep 15
Skrevet kl. 13:21

Men har man så ubegrænset fri adgang til leads og andre data, eller hvordan?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)