Kære Aminoer |
Jeg finder det lidt ironisk at du er ved at etablere en virksomhed der laver opsøgende salg på vegne af andre virksomheder, men ikke selv ved hvordan du skal opsøge og lukke kunder/aftaler :-).
Kære Aminoer |
Jeg finder det lidt ironisk at du er ved at etablere en virksomhed der laver opsøgende salg på vegne af andre virksomheder, men ikke selv ved hvordan du skal opsøge og lukke kunder/aftaler :-). |
Jeg ejer LivetSomSenior, som forhandler praktiske hjælpemidler til ældre og handicappede - se vores hjemmeside.
NNmarkedsdata tilbyder i hvertfald den service. Alt efter hvor dygtig en konsulent/sælger du får fat i derinde ligger prisen typisk mellem 4.000 og 8.000 årligt. |
Du må synes, at det er lige så ironisk som du har lyst til, men pas det for dig selv og hold dig langt væk, hvis du ikke har et relevant svar/noget positivt at tilføje. Det er jo ikke for at være ironisk, at jeg spørge til råds på et iværksætter-netværk! |
Du må synes, at det er lige så ironisk som du har lyst til, men pas det for dig selv og hold dig langt væk, hvis du ikke har et relevant svar/noget positivt at tilføje. Det er jo ikke for at være ironisk, at jeg spørge til råds på et iværksætter-netværk! |
Men har man så ubegrænset fri adgang til leads og andre data, eller hvordan? |