Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger teknikker, Designer og en programmør!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Sep 15
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude

Jeg har ofte tænkt over hvor irriterende det er at gå rundt i ens hus for enten at slukke alle lamper eller tænde dem. Derfor har jeg gået og tænkt over hvordan man kunne løse det problem.

Jeg er kommet frem til den ide at man kunne lave lamper med indbygget it system og dermed lave en app til smartphones ( IOS og Android ), hvor man kunne vælge hvornår lampen ( Lamperne ) skal slukke og hvornår de skal tænde, skrue op for lysstyrken, skrue ned for lysstyrken osv. 

Jeg søger derfor nogle som har forstand på sådan noget, tænker mere specifikt på fx. en designer, en teknikker og en programmør ( Som kan programmer en app ) 

Finder jeg de rigtige personer som kan hjælpe mig med at føre min ide ud i livet, er der løn til "jobbet" ( Vi aftaler hvor meget ) 

Man kan komme i kontakt med mig på denne mail:

Chrisser.groenbo@gmail.com

Håber der er nogle som kan hjælpe mig, da jeg virkelig brænder for denne ide.

Venlig hilsen,

Christopher Grønbo

Chrisser.groenbo@gmail.com 

Fra Suldrup
Tilmeldt 7. Aug 13
Indlæg ialt: 171
Fra  BOXIT Skrevet kl. 20:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er det ikke for at skyde dit forslag, men findes der ikke allerede mindst 2 af sådanne systemer i dag. Altså it/el-systemer hvor du kan programmere alt dit el, så du eksempelvis har en kontakt ved hoveddøren der fungerer som hovedafbryder og dermed slukker alt lyset. Mener også at du kan få apps til disse systemer.

Tilmeldt 17. Sep 15
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 20:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skyder aldrig forslag ned, du forbedre dem bare ;-)

Jeg har søgt rundt på nette og har nemlig ikke fundet noget som ligner den ide jeg har. Skulle der et sted derude være noget lignende min ide, har de lavet en meget dårlig markedsførring for deres ide, så på det punkt vil det ikke være så svært at konkurrer med dem? :-) 

En god markedsførring, kan man jo vinde meget på ;-) 

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Tilmeldt 17. Sep 15
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan se jeg skal tænke i andre baner, men tak for feedbacken :-D

Tilmeldt 24. Jun 15
Indlæg ialt: 25
Fra  hamdenkloge Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Udover Phillips Hue, findes der intelligente løsninger til at installere.

Nogle kræver, at man gør det fra starten af, mens andre kan eftermonteres.

ZenseHome er en løsning, der kan installeres i eksisterende installationer.

LK har lavet IHC der, som udgangspunkt, skal tænkes ind i installationen fra starten af. De har dog udbygget med en wireless serie, der kan bruges til at udvide/udskifte eksisterende installation.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)