Hej derude Jeg har ofte tænkt over hvor irriterende det er at gå rundt i ens hus for enten at slukke alle lamper eller tænde dem. Derfor har jeg gået og tænkt over hvordan man kunne løse det problem. Jeg er kommet frem til den ide at man kunne lave lamper med indbygget it system og dermed lave en app til smartphones ( IOS og Android ), hvor man kunne vælge hvornår lampen ( Lamperne ) skal slukke og hvornår de skal tænde, skrue op for lysstyrken, skrue ned for lysstyrken osv. Jeg søger derfor nogle som har forstand på sådan noget, tænker mere specifikt på fx. en designer, en teknikker og en programmør ( Som kan programmer en app ) Finder jeg de rigtige personer som kan hjælpe mig med at føre min ide ud i livet, er der løn til "jobbet" ( Vi aftaler hvor meget ) Man kan komme i kontakt med mig på denne mail: Håber der er nogle som kan hjælpe mig, da jeg virkelig brænder for denne ide. Venlig hilsen, Christopher Grønbo |
Nu er det ikke for at skyde dit forslag, men findes der ikke allerede mindst 2 af sådanne systemer i dag. Altså it/el-systemer hvor du kan programmere alt dit el, så du eksempelvis har en kontakt ved hoveddøren der fungerer som hovedafbryder og dermed slukker alt lyset. Mener også at du kan få apps til disse systemer.