Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

(Niche-branche) Hvor ville du få links fra?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Sep 15
Indlæg ialt: 33
Fra  Dødsbofirmaet.dk Skrevet kl. 18:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har fået lavet min nye side omkring køb af dødsboer og skal til at lave noget linkbuilding.

I øjeblikket er jeg igang med en grundig konkurrent- og søgeordsanalyse og da det er en meget speciel niche har jeg utrolig svært ved at finde relevante blogs/sites at få links fra.

Hvad ville du anbefale? 

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 19:12
Hvor mange stjerner giver du? :

I er placeret i København, så link da sammen med nogle fra andre dele af landet.

Ellers er der jo altid splogs, artikeldatabaser, leverandører osv :)

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Fra Suldrup
Tilmeldt 7. Aug 13
Indlæg ialt: 171
Fra  BOXIT Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hvad med at kontakte lokale bedemænd? + spioner på dem så du kan få links fra lignende kilder.

Når du køber dødsboer, sælger du sikkert også tingene igen. Her kan du kigge mod krejlere, markeder mm og se hvad der er af muligheder for at linkbuilde den vej. Jeg kunne forestille mig at du nemt kan få et link fra et marked hvis du køber en stand.

Der burde være rig mulighed for at finde gode links.

Tilmeldt 6. Sep 15
Indlæg ialt: 33
Fra  Dødsbofirmaet.dk Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Markederne bevæger jeg mig ikke på og kan ikke forestille mig at de ville linke til min side alene af den grund. 

Bedemænd er jeg igang med at skabe en dialog med. 

Fra København
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 307
Fra  OnlineBloggen.dk Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Som Simon siger så er der også købelinks og artikeldatabaser - derudover er der linkkataloger og blogkommentarer og links fra fora (få et link i din signatur).

Køb af dødsbo er ikke verdens sværeste søgeord, så hvis du gør noget af overnstående og rykker "køb af dødsbo" forrest i din title skal du nok kunne se effekt

Mvh. Philip fra Linkbuilding.dk - min blog om linkbuilding og online markedsføring

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)