Jeg har fået lavet min nye side omkring køb af dødsboer og skal til at lave noget linkbuilding.
I øjeblikket er jeg igang med en grundig konkurrent- og søgeordsanalyse og da det er en meget speciel niche har jeg utrolig svært ved at finde relevante blogs/sites at få links fra.
Hvad med at kontakte lokale bedemænd? + spioner på dem så du kan få links fra lignende kilder.
Når du køber dødsboer, sælger du sikkert også tingene igen. Her kan du kigge mod krejlere, markeder mm og se hvad der er af muligheder for at linkbuilde den vej. Jeg kunne forestille mig at du nemt kan få et link fra et marked hvis du køber en stand.
Der burde være rig mulighed for at finde gode links.
Som Simon siger så er der også købelinks og artikeldatabaser - derudover er der linkkataloger og blogkommentarer og links fra fora (få et link i din signatur).
Køb af dødsbo er ikke verdens sværeste søgeord, så hvis du gør noget af overnstående og rykker "køb af dødsbo" forrest i din title skal du nok kunne se effekt
Mvh. Philip fra Linkbuilding.dk - min blog om linkbuilding og online markedsføring