Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pris på udvikling og evt. Interesserede samarbejdspartnere søges.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Sep 15
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 05:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Søger Danmarks dygtigste og mest innovative og hurtige udvikler af App og hjemmeside og input til hvor stor en investering jeg skal foretage mig.

Virksomheden en slags kopi af JustEat konceptet, dog ikke rettet mod restaurationer, men mod et helt andet segment.

Jeg har en solid forretningsplan til en potentiel stor national og international forretning.

Er uddannet inden for international business, hvor opdyrkning af nye markeder er mit speciale. Har flere års leder-erfaring og ved at enhver virksomheds succes beror på det helt rette team, fra top til bund. Er p.t. på barsel, og har derfor tid og mulighed for at skabe de kontakter jeg har brug for.

Jeg mangler dig eller dit firma, som har erfaring med at udvikle apps, der er kompatible i ind og udland (og som kender de faldgrupper apps på flere sprog og lande kan have).

Jeg er selvfølgelig villig til at investere selv i virksomheden, skaffe investorer samt løbe en personlig risiko for at skabe den. Måske er du ligeledes villig til at investere i virksomheden når vi har snakket sammen?

Da jeg ikke har nogen idé om hvor meget det koster at udvikle en App og hjemmeside 'a la JustEat' vil jeg høre om to ting:

1. Et realistisk bud på denne investering
2. Interesserede samarbejdspartnere

Jeg er fuld fleksibel til et uforpligtende møde, hvor der naturligvis er en fortroligheds klausul der skal overholdes.

Håber at ovenstående har vakt din interesse, eller at du kan komme med et bud på investering af en slags kopi af JustEat konceptet.

Såfremt møde, yderligere oplysninger m.m. ønskes så skriv gerne e-mail og tlf. nr. så kontakter jeg dig.

Mvh.

NAJensen

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 07:32

Send mig en mail på tomc@modified.dk :)

Tilmeldt 29. Mar 15
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 08:23

Hey, Hvis du søger hjælp til at få udviklet en app, så vil jeg meget gerne hjælpe dig. Jeg har lavet apps siden 2009, og du kan kigge på mit portfolio her: moonsted.com Glæder mig til at høre fra dig! //Mathias

Tilmeldt 16. Sep 15
Skrevet kl. 13:13

Hej Tom,
Beklager det sene svar. Jeg kontakter dig på mail.
Mvh.
Nini

Tilmeldt 16. Sep 15
Skrevet kl. 13:14

Hej Mathias,
Beklager det sene svar, jeg kigger med det samme og kontakter dig.
Mvh.
Nini

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)