Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Giv et kvalificeret SEO tip og for en potentiel SEO kunde i den lange ende

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Klaus Ch.:

Hej Simon 

Det giver rigtig rigtig god mening:)

det eneste jeg er lidt usikker er hvor heftigt jeg må linkbuilde nu hvor min side kun er 5 måneder gammelt. hvis vi antager at jeg kun bruger dk domæner og det er unik skrevet tekst på min 300 ord, og selvfølgelig med forskellige ankertekst værdier. hvor mange links må man så lavet om ugen?. da jeg helst ikke vil blive ramt af nogle af googles dyr (pingwin, panda osv) :)

Endnu engang mange tak for dine indput :)  

Jeg tror du tager tingene lidt for sort/hvidt. Dyrene er (hvad jeg ved), bare nogle modifikationer af den generelle algoritme. Det vil sige, at hvis google ser at du får 38772762 links på 2 uger og får 20 de følgende 2 uger, så undrer de sig. Meget.

De kloge mennesker siger, at det er fornuftigt at bygge 1 link om dagen, men for alt i verden handler det i mit hoved mest om at holde sin linkprofil pæn. Altså en jævn spredning i ankertekster, typer af links (blogs, forums, blogkommentarer, linkkataloger, splogs, relevante webshops, sociale medier osv). Altså at få det til at se ægte ud.

De 300 ord+ ord er altid en god idé, mange steder vil du dog have svært ved at få links (der ikke er købte) med mindre end 400-500+ ord alligevel (nogle skal jo ville have teksten).

Men ja, to do:

-Find keywords. (Google - Keywords)

-Lav målrettede og meget lange tekster. (Google - Tekster)

-Byg links. (Point blank seo og google - Linkbuilding)

(Alle "Google" er forskellige links, hvor jeg har søgt på noget jeg ved du kommer frem til noget fornuftigt af).

God fornøjelse :)

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Tilmeldt 14. Apr 15
Indlæg ialt: 64
Fra  www.hundenogkatten.dk Skrevet kl. 15:14

Simon jeg siger det igen. mange mange tak for dine fine indput :) Yes

Ejer af en lille men ambitiøs webshop med dyreartikler ved navn www.hundenogkatten.dk  

Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 15:42

Det er god ide at kigge på din mail server, da jeg får en fejl ved at sende dig en mail

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)