Jeg tror du tager tingene lidt for sort/hvidt. Dyrene er (hvad jeg ved), bare nogle modifikationer af den generelle algoritme. Det vil sige, at hvis google ser at du får 38772762 links på 2 uger og får 20 de følgende 2 uger, så undrer de sig. Meget. De kloge mennesker siger, at det er fornuftigt at bygge 1 link om dagen, men for alt i verden handler det i mit hoved mest om at holde sin linkprofil pæn. Altså en jævn spredning i ankertekster, typer af links (blogs, forums, blogkommentarer, linkkataloger, splogs, relevante webshops, sociale medier osv). Altså at få det til at se ægte ud. De 300 ord+ ord er altid en god idé, mange steder vil du dog have svært ved at få links (der ikke er købte) med mindre end 400-500+ ord alligevel (nogle skal jo ville have teksten). Men ja, to do: -Find keywords. (Google - Keywords) -Lav målrettede og meget lange tekster. (Google - Tekster) -Byg links. (Point blank seo og google - Linkbuilding) (Alle "Google" er forskellige links, hvor jeg har søgt på noget jeg ved du kommer frem til noget fornuftigt af). God fornøjelse :) |
Simon jeg siger det igen. mange mange tak for dine fine indput :)