Det vil jeg prøve. Helt sikkert. Desværre kan jeg ikke bruge AdSense, da de ikke accepterer den slags indhold. Jeg må på udkig efter bannerudbydere. V.h. Behov.dk |
I hvilket salgsprisleje ligger denne hjemmeside?
Mht. at sælge, ville jeg nok også vælge at sætte gang i nogle indtægter først (via fx. annoncering på sitet). Det kan være en stor variabel, når folk er vant til et reklamefrit site, at der pludselig smides bannere på. Når du har kørt med bannere et stykke tid, vil du have et overblik over, hvor meget de besøgende klikker, og om du mister besøgende (sidstnævnte vil sikkert kun være en kort periode, hvis de regelmæssigt besøger siden - før eller siden vender de tilbage ;-) Når du så er kommet nogle måneder længere hen, vil du have et helt anderledes salgspotentiale, da der så er indtægter. Forhåbenligt. Du kunne også overveje at lave mulighed for frivillig brugerbetaling, således at folk kan have en vip-profil (eller hvad du nu måtte kalde det). De kunne så undgå at se på reklamerne, og have flere muligheder end en basisbruger har. Det ved jeg selvfølgelig ikke om du har mulighed for eller om der er basis for. Blot en tanke. Vedr. AdSense, er det mig ganske uforståeligt, at sider med erotisk materiale godt må reklamere via AdWords, men ikke kan have AdSense på selvsamme side, som Google gerne vil tjene på den anden vej. Men det er jo en helt anden historie. Held og lykke med det - uanset om du vælger at sælge nu eller senere :-) |
soelver.dk - freelance illustrator
Med en klik procent på 1-2% vil du måske kunne generere 300 klik per månede men hvem vil reklamere der? Altså skal du nok hellere satse på at sælge bannere da de 300 klik nok ikke spytter meget i kassen. Det betyder også at 20k efter min mening er en voldsom overvurdering af prisen da det vel nærmer sig noget ala 4 års indtjening + der skal arbejdes for at bevare bare den indtægt. |
Min forslag ville være at du beholdte den selv og fordoblede dine besøgende. ved at skrive nogle flere noveller. eller hvem der nu skriver dem. det må hænge sammen proportionelt efter hvor mange noveller der er. Så når der er omkring 50.000 unikke. Hvilket jeg mener du nemt burde nå med det målområde du har "ikke for børn". Så kan du evt snakke med nogle af de andre sites omkring hvad de reklamere med. |
Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau
Glem det bare, det er jo på månedsbasis kan jeg se længere oppe
|