Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Banken sige nej i sidste øjeblik

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Sep 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej..

Vi har fået en rigtig god aftale i stand til at kunne forpagte et dejligt mindre hotel, hvor der er omsætning,
alt er klar til at kunne tage over, her til den første, men nu har banken valgt at bakke ud, så står uden de 100.000kr der skal dække,
depositum, blev vildt ked af det, da vi har brugt utroligt mange kræfter på dette for arbejde, og da banken virkede til at være ok med at, låne os pengene, var det jo bare at arbejde hen mod at skrive under, men så langt kom vi ikke da, jeg i dag snakkede med banken, var deres holdning en hel anden, at der er for stor risiko at åbne op på landet, selv om de kan se at der kommer pengene ind i virksomheden, nu er mit store spørgsmål, kan man finde en måde at skaffe disse penge på. Vi har opsagt vores lejet hus, og arbejde, så står nu med ingen ting, udover en meget dårlig smag i munden over for banken....   Håber virkeligt at der nogle der har nogle ideer til hvad vi kan gøre.

Med Venlig Hilsen

HHJJ 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46762
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:14
Hvor mange stjerner giver du? :

At prøve andre banker er jo oplagt - eneste alternativ jeg hurtigt kan tænke er, at de som i forpagter det af, må dele de 100.000 kr ud på en fremtidig indtægt så i afdrager

Omvendt håber jeg jo, at I har alle budgetter på plads, for det er dyrt at drive hotel, og har man ikke en kassekredit og/eller penge i kassen selv, løber man hurtigt hovedet mod en større mur

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)