Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp med grafisk opgave...

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Nov 11
Indlæg ialt: 134
Skrevet kl. 09:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har ikke de kreative evner til at lave noget rigtig fedt design til en serie idol-sportsplakater indenfor fodbold og ishockey.

Prøv og google "barcelona messi poster" også er det sådan noget i den stil jeg skal bruge hvor der står navn, nr, lidt grafik osv. hen over et foto.

Men hvad prisleje skal jeg regne med for at få designet sådan noget?

Jeg har haft flere dårlige erfaringer med det og har haft flere til at designe noget men den ene designede noget som min mor kunne have siddet og lavet i word til en invitation og en anden var håbløs og kommunikere med og ville bare have penge før hun overhovedet sendte mig noget.

Jeg vil jo godt betale men jeg vil sku se hvad jeg betaler for og se at han/hun kan lave det jeg søger og efterlyser.

/Magnus

Tilmeldt 30. Jan 12
Indlæg ialt: 169
Fra  Kapteina Reklame Skrevet kl. 10:03

Hej Magnus,

Tidligere har jeg lavet grafisk komposition til plakater for eksempelvis Aalborg Vikings Basketball.

Du skal være velkommen til at kontakte mig hvis du kunne tænke dig at se eksempler på hvad jeg har lavet, samt et godt uforpligtende tilbud.

Mvh Nikolaj, Kapteina Reklame

nikolaj@kapteina.dk

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 10:04

Hej Magnus,

Først og fremmest har du brug for billeder i høj opløsning af idolerne. De skal givetvis indkøbes, og kan være relativt bekostelige til kommercielle formål, når vi taler professionelle sportsstjerner. Hertil kommer om du overhoved kan få rettighederne til brugen af billederne.

Selve udformningen af grafikken er en mindre ting, som ikke bør koste mere end 500 kroner + eventuelt udgifter til rettelser.

Fra Gentofte
Tilmeldt 14. Nov 13
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 10:05

Hej Magnus, 

Jeg har mange års erfaring i grafisk design, er i gang med at starte en plakat virksomhed op med plakater jeg selv designer

Jeg kan designe dig nogle fede plakater til en overkommelig pris. 

Smid mig noget info på min mail Sebastianbeen@icloud.com, så vil jeg med glæde lave dig et gratis udkast og så kan du derefter vurdere om du vil gå videre med opgaven eller ej. 

Vh Sebastian

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 10:12

Hej Magnus

Såfremt du har billederne i høj kvalitet burde det ikke være den store opgave at ligge sidste touch på grafikken. Selvfølgelig alt afhængigt af dit behov og ønsker. 

Smid mig en mail på simon@erhvervshjemmesider.dk, så sætter jeg dig i direkte forbindelse med vores grafiker, så kan du få en fornemmelse af hvordan han arbejder. 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)