Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bricksite

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Mar 09
Indlæg ialt: 133
Fra  http://www.mh-properties.com Skrevet kl. 09:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Nogen der ved hvordan man kan få sin hjemmeside højt paa Google...

Jeg bruger Bricksite

Mvh

Marianne

MH-Properties.com

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 09:58

Du leder efter Søgemaskineoptimering (Search Engine Optimization) også kaldet SEO.

Det handler i høj grad om, at gøre din hjemmeside interessant for besøgende og hjælpe Google m.fl. til at forstå, hvad din hjemmeside indeholder. Dertil kommer en række parametre, som vægtes højt - f.eks. hvis "gode" hjemmesider linker til din hjemmeside, så har det en positiv effekt.

Der findes mange virksomheder, der tilbyder services på området - ellers kan Seo-Lex af Thomas Rosenstand anbefales, hvis du selv vil kaste dig over opgaven.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 10:07

Hej Marianne 

"At få sin hjemmeside højst på Google" kaldes af fagpersoner SEO-arbejde. 

Indenfor SEO er der titusindvis af muligheder og optimeringer. Helt basalt handler det om at du skal have et relevant tekstindhold på din hjemmeside, samt at din hjemmeside skal være letlæselig for Google.

Måden hvorpå du arbejder med ovenstående er ved at finde et par nøgleord / søgetermer hvorpå du vil findes i Google. Til disse søgetermer laver du enkelte landingpages, som du dernæst forsøger at optimerer tekstindholdet på. 

En anden og mere hurtig måde at blive synlig i Google på er ved at benytte dig af Google AdWords annoncering. Herigennem kan du direkte målrette dig imod specifikke søgetermer såsom "Ferielejligheder i Salzburg" eller lignende. Det gode ved Google AdWords er at får et super effektivt salgsværktøj, hvor du kun betaler pr. klik på dine annoncer. 

Jeg arbejder med henholdsvis SEO og AdWords på vegne af en lang række kunder, og høre meget gerne fra dig hvis du har spørgsmål til ovenstående. Vi starter altid med en uforpligtende sparringssamtale. 

Smid mig en mail på simon@erhvervshjemmesider.dk, eller giv mig et kald på tlf. 27 58 02 92. 

Hav en god dag!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)