Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem ejer CMS systemet...?

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 01:07
Hvor mange stjerner giver du? :

mcsolutions:

Jammen jeg vil da lige prøve at forklare mig så da der åbenbart var flere der misforstod.

Det er rigtigt at mange slutbrugere ikke har sat sig ordentligt ind i hvordan ejerskab af domæner hænger sammen. Det er et problem og det er vi helt enige om.

Det jeg kommenterede på var det udsagn at "Ejerskab af CMS'et afhænger helt af hvem der ejer domænet" og DET passer ikke og jeg går ikke ud fra nogen oprigtig tror på dette, så jeg troede sådan set det var en "tastefejl" fra Thomas' side, either way Thomas. Jeg skal nok strege jer ud på vores liste så hører i ikke fra mig mere :)

Kan du ikke lige for alles skyld præcisere, hvor jeg har skrevet, at ejerskab af CMS afhænger af ejerskab af domænet? Jeg kan nemlig ikke finde det, og jeg har svært ved at forestille mig, at jeg skulle skrive sådan. Måske er der mere tale om læsefejl end tastefejl.

Ja tak - der er leverandører nok derude, så jeg behøver ikke en, der skriver, at det er noget vås, jeg siger.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 01:12

Nej det gider jeg egentlig ikke, det tjener intet formål. Vi er klar over at det ikke var det du mente, så at køre yderligere rundt i det vil udelukkende være at hijacke denne tråd og det syntes jeg vi har gjort nok allerede :)

Men her: 

Thomas Rosenstand:

Og du har ret, Mikkel: Ejerskabet af domænet er det altafgørende. Og lige den bette sag er der mange, der ikke har styr på... 

Tilmeldt 19. Apr 06
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 01:25

OK - du læser godt nok som en vis herre læser Biblen. Mit svar betyder: Ved en konkurs er ejerskabet over domænet altafgørende - et CMS kan altid skiftes. Som jeg også skriver andre steder i tråden.

Lad være at beskylde andre for at hijacke en tråd. At skrive, at "det er noget vås" er da at blande sig uden at være konstruktiv. Og både Mosevang og andre forstod jo, hvad det handlede om.

Lad den hvile der - jeg kan godt leve med, at du ikke læser, hvad der står. Spørgeren er tilfreds - så er jeg også. 

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 01:30

Jeg fik det sidste svar *na nana na*

Undskyld!!! Big Smile

Tilmeldt 19. Apr 06
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 01:33