Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilke web-hosters er bedst?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Sep 15
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

Jeg har en webshop som jeg købte for mange penge igennem Danaweb, men den er bestemt ikke billig at have når det jeg sælger 

ikke når op omkring de 7000kr jeg brugte på hjemmesiden. Nu udløber den snart og jeg overvejer om det er muligt at flytte hjemmesiden 

et andet sted hvor det muligvis er billigere? Hjemmesiden er lavet i Prestashop. 

Hvis jeg har udeladt vigtig information, så må i meget gerne spørge :) 

Tilmeldt 26. May 14
Indlæg ialt: 74
Fra  KXT Development Skrevet kl. 15:42

Forklar gerne lidt mere i dybden hvad dine behov til webhosting er for eksempel hvor mange GB din hjemmeside bruger :)

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 15:55

Hej Frederik 

Du skal være meget velkommen til at sende mig en mail med en beskrivelse af dit behov ift. hostingdelen. Angiv gerne hvor mange varenumre og mails du ønsker koblet op på din nye løsning. 

Fang mig på mail simon@erhvervshjemmesider.dk

Tilmeldt 6. Sep 15
Skrevet kl. 16:12

Der er ikke mange varernumre - ca. 5 stks. og det er bare en ganske alm. Webshop 

Tilmeldt 26. May 14
Indlæg ialt: 74
Fra  KXT Development Skrevet kl. 16:37

Hej Frederik, hvis du er interreseret i det kan jeg hoste din hjemmeside til 5kr ex. moms om måneden :)

Fra Esbjerg
Tilmeldt 4. Sep 15
Indlæg ialt: 34
Fra  InoPlay - Total leverandør til danske institutioner og skoler. Skrevet kl. 08:43

Jeg har tidligere brugt one.com - og andre.

Nu har vi skiftet til c-hosting - det køre bare ! -

Www.inoplay.dk (Bemærk vi har ikke reduceret billederne - de køre i fulde fart) og det er den mindste pakke)

Jeg er meget tilfreds.

InoPlay - Total leverandør til institutioner og skoler.
www.inoplay.dk

Tilmeldt 6. Sep 15
Skrevet kl. 17:39
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Tak for de gode svar! og beklager for det sene svar jeg kommer med :/ 

Men er det nemt at flytte hjemmeside over til andre? og er der ting man skal huske?

Tilmeldt 2. Jul 15
Indlæg ialt: 60
Fra  www.netglobe.dk Skrevet kl. 18:48

Hej Frederik

Vi har gode erfaringer med Prestashop, vi installerer gerne en prestashop gratis til dig, så kan du selve oprette og vedligeholde din shop :-). 

Du kan læse mere på vores facebook eller på vores hjemmeside http://www.netglobe.dk

Du kan købe vores "pro webhotel 1" til 108 DKK per år, såfremt du får behov for at udvide kan du gøre det løbende. 

Netglobe.dk - Kvalitets webhotel med høje oppetider, effektive backup rutiner, lynhurtige svartider og meget mere. 

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 18:54

Hej Frederik

Det er sådan hos www.WPhosting.dk at allerede når du køber dit hotel, kan du vælge at den automatisk skal oprette din Prestashop, det vil sige at når du får dine login oplysninger, vil din Prestashop allerede være klar til brug, hurtigere kan det vist ikke gøres :)

Priserne ligger fra 7.95,- Kr. om måneden

Du er altid velkommen til at skrive til mig, hvis der er nogen spørgsmål.

//Kim

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)