Hvilke web-hosters er bedst?
Tilmeldt 6. Sep 15
fattigefrederik
Skrevet
06-09-2015 kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Hej,
Jeg har en webshop som jeg købte for mange penge igennem Danaweb, men den er bestemt ikke billig at have når det jeg sælger
ikke når op omkring de 7000kr jeg brugte på hjemmesiden. Nu udløber den snart og jeg overvejer om det er muligt at flytte hjemmesiden
et andet sted hvor det muligvis er billigere? Hjemmesiden er lavet i Prestashop.
Hvis jeg har udeladt vigtig information, så må i meget gerne spørge :)
Svar
Tilmeldt 26. May 14
Forklar gerne lidt mere i dybden hvad dine behov til webhosting er for eksempel hvor mange GB din hjemmeside bruger :)
Svar
Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Hej Frederik
Du skal være meget velkommen til at sende mig en mail med en beskrivelse af dit behov ift. hostingdelen. Angiv gerne hvor mange varenumre og mails du ønsker koblet op på din nye løsning.
Fang mig på mail simon@erhvervshjemmesider.dk .
Svar
Tilmeldt 6. Sep 15
fattigefrederik
Skrevet
06-09-2015 kl. 16:12
Svar
Der er ikke mange varernumre - ca. 5 stks. og det er bare en ganske alm. Webshop
Svar
Tilmeldt 26. May 14
Hej Frederik, hvis du er interreseret i det kan jeg hoste din hjemmeside til 5kr ex. moms om måneden :)
Svar
Fra Esbjerg
Tilmeldt 4. Sep 15
Jeg har tidligere brugt one.com - og andre.
Nu har vi skiftet til c-hosting - det køre bare ! -
Www.inoplay.dk (Bemærk vi har ikke reduceret billederne - de køre i fulde fart) og det er den mindste pakke)
Jeg er meget tilfreds.
Svar
Tilmeldt 6. Sep 15
fattigefrederik
Skrevet
13-09-2015 kl. 17:39
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person
Svar
Tak for de gode svar! og beklager for det sene svar jeg kommer med :/
Men er det nemt at flytte hjemmeside over til andre? og er der ting man skal huske?
Svar
Tilmeldt 2. Jul 15
Hej Frederik
Vi har gode erfaringer med Prestashop, vi installerer gerne en prestashop gratis til dig, så kan du selve oprette og vedligeholde din shop :-).
Du kan læse mere på vores facebook eller på vores hjemmeside http://www.netglobe.dk
Du kan købe vores "pro webhotel 1" til 108 DKK per år, såfremt du får behov for at udvide kan du gøre det løbende.
Svar
Netglobe.dk - Kvalitets webhotel med høje oppetider, effektive backup rutiner, lynhurtige svartider og meget mere.
Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Kim
Skrevet
13-09-2015 kl. 18:54
Svar
Hej Frederik
Det er sådan hos www.WPhosting.dk at allerede når du køber dit hotel, kan du vælge at den automatisk skal oprette din Prestashop, det vil sige at når du får dine login oplysninger, vil din Prestashop allerede være klar til brug, hurtigere kan det vist ikke gøres :)
Priserne ligger fra 7.95,- Kr. om måneden
Du er altid velkommen til at skrive til mig, hvis der er nogen spørgsmål.
//Kim
Svar