Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

.com optaget hvad nu?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Oct 07
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg står i et dilema jeg har fundet på et produkt navn hvor .com er optaget og på fleste sociale medier er navnet optaget. bigguerilla.com er optaget.

Efter følgende har én kommet med forslaget at tilføje et ekstra bogstav feks bigguerilla.com bliver til bigguerillas.com en anden har foreslået at feks kalde det bigguerilladrink.com eller biggurillaenergy.com samtidig ejer jeg domænet for hele kategorien som feks energydrink.com

To eksperter har uafhængig af hinanden sagt at navn uden et ekstra bogstav er det bedste navn altså Bigguerilla er bedre end bigguerillas. Vælger jeg bigguerillas så er .com og alle sociale medier er ledige. Men samtidig siger den ene ekspert jeg SKAL eje .com den anden forslår en kreativ løsning eller måske at komme omkring problemet på en kreativ måde. 

Nogen som har et kreativt forslag til en kreativ løsning? 

*Navnene er fiktive da jeg først skal sikre mig domænerne så kan ikke offentliggøre de rigtige navne før jeg har sikret dem. 

Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 232
Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er vigtigt at du vælger et domænenavn, som ikke let forveksles med et eksisterende domæne, så det med at tilføje et s eller lignende er en rigtig dårlig idé.

Keyword i domænenavnet er ikke så vigtigt som mange tror. Det er langt bedre at vælge et kort og unikt domænenavn, som folk kan huske. Du kunne vælge en forkortelse af dine keywords. F.eks. www.bigG.com eller www.gEnergy.com

Tilmeldt 4. Oct 07
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt enig vil nemlig selv foretrække et kort domæne navn. Egentlig også det som frustrere mig mest ved at ikke kunne få domænet. Derfor bliver domænet med ekstra bogstav mere interesant. Fordi alternativet var meget lange domæner. Helt enig med det ikke skal kunne forveksles. Derfor har jeg udelukket bindestreg og .co domæner af samme årsag. Også lidt drastisk at skulle skifte navn pga .com ikke er tilgængeligt. Gode forslag 

Tilmeldt 4. Oct 07
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Andre forslag?

Fra Allerød
Tilmeldt 17. Feb 15
Indlæg ialt: 89
Fra  Spam Buster Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :

bigguerilla.biz
bigguerilla.name
bigguerilla.me
bigguerilla.info
bigguerilla.cool

Spam Buster Email hosting med spamfilter der virker!

Tilmeldt 4. Oct 07
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 20:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit tip. Er blevet anbefalet at vælge et .com domæne

Fra Hobro
Tilmeldt 11. Jun 14
Indlæg ialt: 179
Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :

jimbo110:

Tak for dit tip. Er blevet anbefalet at vælge et .com domæne

Så find et andet end det du har tiltænkt fra starten af, hvis du ikke har kapital til at købe det allerede eksisterende.. :) Det er svært at hjælpe præcist med andre navne, når vi ikke ved hvad udgangspunktet er... :-)

Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 232
Skrevet kl. 20:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 4. Oct 07
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Navnet er ikke registeret som varemærke For det gør jeg. Men ejeren af domænet vil ikke sælge uanset pris. Nu ejer jeg også kategorinavnet dvs det der svarer til feks energydrink.com tror i det vil fungere? 

Fra Hobro
Tilmeldt 11. Jun 14
Indlæg ialt: 179
Skrevet kl. 08:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det tænker jeg nok. Det er vel bare et spørgsmål om markedsføringen og SEOnettet..

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)