Hej alle sammen Jeg skal have startet en webshop, med salg af børnetøj og tilbehør, det store spørgsmål er bare hvilken webshop udbyder jeg skal vælge? Det er jo et ret vigtig valg, da det skal være mit ansigt udad til, og bare skal virke uden problemer på 1. Dage - så derfor kunne jeg godt tænke mig at hære jeres erfaring med disse tre udbyder :) på forhånd tak. - Tine. |
Hej Tine
Jeg har aldrig været kunde ved de tre bureauer, af mange forskellige åbenlyse årsager :-)
Dog vil jeg gøre dig opmærksom på vigtigheden i at undersøge priserne helt til bunds før du sætter dit signatur på en aftale. Jeg er efterhånden løbet ind i en del som har haft opfattelsen at at de kunne få dækket deres behov udfra en standardløsning, hvor de så efterfølgende har været nødsaget til at tilkøbe en masse ekstra funktioner som de troede var en del af deres aftale.
Personligt ville jeg foretrækker DanDomain hvis jeg stod mellem de tre udbydere.
Jeg går ud fra at du bevidst har fravalgt en Open Source løsning? Du kan selvfølgelig ikke være kørende i morgen, men derimod får du flere mulighederne for at sætte dit eget præg på designet, funktionerne samt omfanget rent økonomisk.
Held og lykke med webshoppen!