Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ung app udvikler søger kreativt (sparrings) team !

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Søborg
Tilmeldt 15. Aug 14
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 23:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej derude Amino-medlem

Går du tit og fifler med nye ideer eller spændende projekter som bare aldrig bliver til andet end tanker - enten fordi du står meget alene og egentlig godt kunne bruge nogle at sparre med, eller fordi du simpelthen ikke har de fornødne kompetencer, der skal til for at kick-starte projektet, eller måske noget helt 5.

Jeg er en ganske almindelig, ung fyr på 24 - studerer til Datamatiker på 2. år(dvs. at jeg lærer at lave software), og når fritiden ikke bliver brugt på kæresten, venner eller på barer, så elsker jeg faktisk at lave iphone apps. Jeg er hverken professionel eller ekspert på området - men jeg har efterhånde lært rigeligt til at kunne stykke en kompetent app sammen. Men selvom at mit hovede ofte bombarderes med nye ideer til - enten en sjov lille ny app, eller hvad jeg tror kunne vare den næste Tinder, så ER OG BLIVER det bare kedeligt at brainstorme, skitsere og bygge apps ene mand, og ofte ender det også ud i, at jeg aldrig bliver færdig fordi jeg netop mangler noget sparring, modstand, kritik osv :) 

DERFOR er jeg bare nysgerrig efter om jeg mon er den eneste i Kongeriget Danmark der føler sådan - jeg tvivler meget ! 

Findes der derfor nogle sjæle derude der kan relatere til mit opslag, og som tænker... "Hey, jeg vil da gerne sparre lidt med ham Emil, og måske komme på nogle fede ideer til en nye og spændende app eller noget helt 3." - og det er ligemeget om du har en baggrund inden for økonomi, programmering, design, handel, bartending, WHATEVER faktisk ! - Så synes jeg du smide en besked under opslaget eller sende mig en mail (emil.gras(dot)gmail.com) eller ansøge mig på facebook Emil Gräs så vi kan få snakket lidt mere sammen og evt få startet en form for "tænketank" eller hvad man nu kunne finde på.

God søndag aften til alle :) 

Tilmeldt 3. Oct 12
Indlæg ialt: 271
Fra  BIGBizz Motivation Skrevet kl. 07:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Hvis du har lyst - så har jeg også nogle opgaver du kan hjælpe mig med. Skriv gerne til mig på m@nsted.dk

Glæder mig til at høre fra dig!

//Mathias

Fra Grenå
Tilmeldt 31. May 14
Indlæg ialt: 204
Skrevet kl. 08:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emil. 

Spændende. Jeg kan desværre ikke sende dig en privat besked. Hvor er du fra i landet? 

Mvh.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Har sendt dig en pb.
Mvh Jesper

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)