Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt ur-firma. Nogen der vil hjælpe?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Aug 15
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 19:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har længe gået med tanken om at starte et ny ur-mærke og en virksomhed der kan sælge de nye ure.
Jeg står nu bare med et par problemer, som jeg håber der er nogen der vil hjælpe mig med!
Hvordan kommer jeg i kontakt med en der kan producere, mine ure?
Når så urene er lavet, hvordan får jeg dem så solgt? Skal de ud og ligge i en kendt butik? Eller skal jeg lave en net-butik? Eller er begge dele en god ide? Og i såfald, hvordan skulle man så gøre det?

Håber der er nogen der vil hjælpe!!
-Simon

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 08:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon

Det handler først og fremmest hvor du ønsker dine ure produceret. Hvilket brand vil du forsøge at bygge op? 

Uanset kan du evt. forsøge at kontakte nogle af firmaerne på produkterne på www.made-in-china.com

Det er helt sikket en god idé at få dine ure ud i nogle detailbutikker. Dog er dette helt klart lettere sagt end gjort, da det er de færreste butikker der vil købe en varelager ind af et ukendt brand. 

God idé med en webshop. Herigennem kan du så begynde at markedsførere dine produkter på de socialemedier eller direkte i Google. I min optik vil et webshop være en vigtig salgsplatform i dine bestræbelse for succes. 

Held og lykke :-)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46452
Fra  John Hannover Skrevet kl. 10:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kort sagt er det et vanskeligt marked- Der er masser af shops, udenlandske som danske, med "billige" ure, og der er masser af risiko både i returvarer og i garantisager. Hvis man står helt uden viden i området, er risikoen for at ende med en stribe ure ganske stor.

Du skal absolut ikke forvente at få et urbrand ud i butikker. De har i forvejen alle de grossister de behøver, så du skal ud med noget meget specielt for, at det skal lykkes. Det er ikke muligt for dig, uden meget stor kapital, at skabe dit helt eget ur, så du vil være begrænset til at finde noget, formentlig i Kina, som i forvejen er på markedet i en eller anden form

Jeg vil det lyder som om jeg skræmmer dig væk, men du skal bare være klar over, at det er en vanskelig niche du kigger på

venligst John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 19. Aug 15
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for et godt svar Simon! Jeg vil prøve at undersøge den side du henviser til. Mange tak.

-Simon

Tilmeldt 19. Aug 15
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 16:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay, det er meget godt også at høre hvad andre synes. Så er fald for at du har svarede John! Også selvom at det lyder som om at du vil skræmme mig væk.

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Smrytter@:
Også selvom at det lyder som om at du vil skræmme mig væk.

Prøv at bruge søgefunktionen, der er mange der har spurgt præcis om det samme som dig. Så vidt jeg husker har ur-nørden John før givet meget udførlige beskrivelser af udfordringerne i at skabe sit eget ur.

Mvh Carsten

Tilmeldt 19. Aug 15
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej
Mange tak! Det vil jeg prøve.

Tilmeldt 22. Aug 15
Indlæg ialt: 6
Fra  Ieza Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)