Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Web Shop

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Aug 15
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg vil gerne starte en Web Shop op, men jeg har ikke det største budget lige nu, og leder så derfor efter et sted hvor det ikke er så dyrt, og vil gerne spørge jer om i kender steder hvor det ikke er så dyrt at opstarte sin egen Web Shop?

Fra Søborg
Tilmeldt 23. Apr 15
Indlæg ialt: 89
Fra  www.webin.dk Skrevet kl. 12:39

Jeg kan muligvis hjælpe dig, kan du sende mig en mail på danny45@live.dk 

Fortæl lidt om hvad du vil starte, hvornår, og hvad du har af budget så skal vi nok finde ud af noget passende til dig! 

Fra Aarhus
Tilmeldt 12. Nov 09
Indlæg ialt: 303
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 13:14
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Er du overhovedet villig til at investere i din nye idé og kommende forretning? Hvis du synes at webshoppen er det dyre ved at starte en forretning op, så tror jeg du vil få en overraskelse senere når du skal indkøbe lager, investere i markedsføring og andre ting. Såfremt du synes webshoppen er for dyr kan du måske starte med en abb. ordning, hvor du betaler et mindre beløb hver måned hvor du derfra kan teste om der er hold i din kommende forretning uden de store investeringer. Hvis du vil gøre det helt gratis, så er det jo bare at kaste dig ud i at udvikle webshoppen selv :-)

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 20. Aug 12
Indlæg ialt: 487
Fra  Happykids Skrevet kl. 13:15

Prøv C-soft.dk

Dem bruger jeg og er meget tilfreds med dem

vh

Henrik

Tilmeldt 2. Jul 15
Indlæg ialt: 60
Fra  www.netglobe.dk Skrevet kl. 16:15

Hej ODSH

Vi har gode erfaringer med Prestashop, vi installerer gerne en prestashop gratis til dig, så kan du selve oprette og vedligeholde din shop :-).  Kontakt os gerne på info@netglobe.dk, så kan vi naturligvis se lidt nærmere på det. 

Du kan læse mere på vores facebook eller på vores hjemmeside http://www.netglobe.dk

Lige nu tilbyder vi gratis webhotel på pro1, Brug rabatkoden "juli2015dk" Kom igang allerede nu.

Netglobe.dk - Kvalitets webhotel med høje oppetider, effektive backup rutiner, lynhurtige svartider og meget mere. 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)