Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nu med egen t-shirt produktion i Vietnam/Ho Chi Minh

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej desværre.

Jeg laver ikke t-shirts for andre, og det har jeg aldrig gjort, men formidler derimod kontakten til min agent i Vietnam.

Tilmeldt 21. Dec 07
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 09:07

Hej

Så lige denne tråd igen

Vi producerer t-shirt og meget andet i Tyrkiet. Superkvalitet, gode priser, og ikke lavet af børn

Hvis du er interesseret i at høre mere ,så kontakt mig

hilsen

Allan

Fra København
Tilmeldt 30. Nov 07
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 13:30

Hej,

Jeg har lige set svaret på dit indlæg, og såfremt du er intresseret har vi produktion i Indien under de rigtige forhold.

Lad mig vide såfremt du er intresseret.

Mvh

Louis. 

Fra Viborg
Tilmeldt 27. Jun 07
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 08:16

Allan og Louis: Jeg vil meget gerne have et tilbud hos jer, men kan I ikke sende jeres email til lene@lrvdesign.dk så jeg kan sende jer udkast, specifikationer m.m.

Tilmeldt 25. Oct 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 17:27

hej vi er to unge mænd fra hammel der har bygget en tattoo butik op og min tattoovør er blevet kåret som nummer tre i verden inden for D&KTATTOO

østergade26g 1th

8450 hammel 31434939

27413131

Fra Svendborg
Tilmeldt 19. Jan 10
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 08:20

hey Christian,

har du stadig t-shirt produktion i VN? PT er jeg på ferie i VN og sad en regnvejrsdag og surfede lidt over iværksætteri i VN og faldt over din tråd, men kan jo se at den er noget gammel nu.

Skriv hvis du har lyst til at mødes over noget cafe/drinks i VN, hvor vi evt kan drøfte lidt forretning :P Jeg er i landet frem til den 1.feb 2010

Tilmeldt 1. Sep 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:13

Hej! Super fedt med T-shirts! Vi er et meget lille firma der laver ansigtsmaling, men vi er nu blevet booket til at stå i Tivoli i Kbh. og skal i den forbindelse have lavet noget knytte hår pynt og to designs inden for børnetøj! Kan du evt hjælpe med at fiinde nogle der kan producere det for os? Har selv rejst rundt i Vietnam og elsker landet, så meget smukkere end Thailand på alle måder!

Svar gerne på s_freiheit@hotmail.com og send da også lige lidt billeder af dine t-shirts!

mvh Simone

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)