Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kreative hjerner - kig her!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer,

Powertransport ApS skal have designet ydersiden af vores biler. Derfor skal vi først og fremmest have designet et logo, eventuelt med dertilhørende baggrund. 
Det eneste der er besluttet er at baggrunden skal have en lyselilla farve A la hvis du googler "lilla orkidé". og skriften skal være hvid.

Udover det er der frie rammer. Det er dog vigtigt at bilen bliver iøjnefaldende, og bemærket. Gode ideer til slogan eller andet, der kan bidrage til designet modtages også gerne. I øjeblikket er det "Powertransport - Er din varer vigtige, er vi de rigtige."

Vores biler er af typen Iveco daily 35c15 med alukasse, lift og dør i siden af kassen.

Powertransport er en vejgodstransportforretning der hovedsageligt transportere møbler til privatkunder. Vi har også enkelte flytteopgaver, og andre enkelte opgaver. Derfor skal designet naturligvis appellere til al vejgodstransport.

Har du en idé eller spørgsmål, så deltag endelig i dette indlæg!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:04

Jeg har selv tænkt på 2 slags designs der måske er lidt svære at forklare på skrift.

1)
Hvis man googler "purple space", og vælger et billede mange stjerner på som baggrund. Også skriver Powertransport med skrift, med ild bagved. Sådan at ordet "powertransport" skulle forestille en meteor, der flyver afsted. Håber det er forklaret forståeligt.

Jeg er bare nervøs for at detaljerne bliver mange, og det derfor ikke kommer til at se godt ud når det kommer på bilen.

2)
Lave en baggrund i en ens farve, i den ønskede lilla. Også lave logoet ud af navnet Powertransport, hvor man tegner bogstaverne på en iøjnefaldende måde. Eksempelvis hvor "T'et" bare er en "|" med 2 tegnede muskuløse arme. For at lægge vægt på "Power". Håber også det var forståeligt :-)

Hvad synes i?

Tilmeldt 30. Jan 12
Indlæg ialt: 169
Fra  Kapteina Reklame Skrevet kl. 16:08

Hej Mikkel,

Jeg har tidligere erfaring med at lave både bus, bil og varevogn designs, så frem du ønsker en professionel udarbejdelse af dit design, skal du være velkommen til at kontakte mig helt uforpligtende på nikolaj@kapteina.dk.

Mvh Nikolaj

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)