Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opsætning af Google Adwords konto

Side 6 ud af 6 (56 indlæg)
Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved ikke, hvordan juraen er ved formidling etc. Men generelt er loven ret restriktiv på det område - heldigvis. Jeg ville ikke acceptere, hvis en tidligere ansat brugte arbejde udført her som egne referencer.

Fra København
Tilmeldt 6. Dec 07
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 12:46

Det ved jeg ikke. Hvis jeg skal se det objektivt og jeg selv var ejer af et firma med ansatte, der udførte arbejdet, ville jeg skam ikke have noget problem med det. Det skal bare klargøres fra tidligere medarbejders side, at medarbejderen udførte arbejdet som ansat i firmaet. Ydermere, skal det have været den medarbejder der udførte arbejdet og ikke bare hvem som helst, der har været ansat.

Fra Regstrup, Danmark
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 456
Fra  Cuno Tech ApS Skrevet kl. 14:10

Den holder altså ikke Joel. Der er mange retsager, hvor afgørelsene er mod at medarbejderne "bare" kan tage kunderne med sig. Specielt indenfor salg får man jo et tæt samarbejde med kunderne. Det er derfor ofte meget personlige relationer der bygges op, men derfor er det jo ikke sælgeren der alene udfører arbejdet. Ligesom det ikke nøvendigvis er konsulet i Adwords / Google der alene udfører arbejdet.

Jeg ville ikke accepterer at mine medarbejdere, brugte mine kunder som referencer. Heller ikke med henvisning til mig.

Det er nemt at være "objektiv" og måske lidt naiv, hvis ikke man selv har har nogle medarbejdere og lige selv er startet. Men det er ikke sjovt, hvis man har en ansat der forsøger at "låne" en kundeportefølje med over i sit eget eller et andet firma. En portefølje som andre har bygget op i gennem længere tid.

Fra København
Tilmeldt 6. Dec 07
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 14:19

Hej Thomas.

Nu skriver jeg hvordan jeg formoder jeg ville have det i omtalte situation.
Men der er skam også stor forskel på at tage en kunde med sig, fremfor at nøjes med at referere til den.

Du er ikke okay med at dine medarbejdere gør det. Fint nok, det er du i din fulde ret til.
Men hvis jeg tillod mine medarbejdere at gøre det, er jeg lige så meget i min fulde ret til det, så kan ikke se hvad diskussionen går ud på?
Jeg siger bare at jeg ikke ville gøre oprør imod det.

Jeg ville blot kræve nogle regler overholdt, som for eksempel at der tydeligt skulle stå at arbejdet var udført ved ansættelse i mit firma. Smile

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 14:55

Fint nok. Alle har jo ret til en mening.

/Jesper

Tilmeldt 14. Mar 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 22:49

Hej kollega.

jeg er også en fyr i rengøringsbranchen og er ny. Jeg er 20 år og har ikke så mange kunder, jeg tænkte på hvordan du plejer at skaffe kunder, jeg er meget desperat og har brug for hvilken som helst råd god eller dårlig. Jeg har bla. prøvet og annoncere lidt på intetet men til ingen nytte. Måske skulle jeg lave nogle flyers og så rende rundt og dele dem ud.

Side 6 ud af 6 (56 indlæg)