Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Valg af webshop...?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Vemmelev
Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Har det sidste stykke tid brugt lang tid på at finde frem til hvordan jeg skal oprette min webshop.

Jeg har fundet frem til en masse krav, og ønsker vedr. min webshop.

Dog har jeg som udgangspunkt ikke lyst til at have en dyr løsning, og ønsker en enten meget billig, eller helt gratis løsning (som eventuelt senere kan opgraderes med flere funktioner for en vis pris)

Er der nogle som har et godt forslag til webshop? med flest muligheder. Af muligheder snakker jeg fx:

- Pæne webadresser

- Virker optimalt i alle browsere

- Mobil venlig

- Automatiske lister (billigste vare - mest solgte vare osv..)

og mange andre ting.

Vil bare gerne høre jeres vurderinger af webshops, skyd løs!

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 21:08

Hej Mathias

I webshop verdenen har jeg selv fundet ud af, at pris og det man får, ofte hænger godt sammen.

Men hvis du vil ud i noget "gratis" forstået i den forstand, at du stadig skal have webhotel og domæne til rådighed, så tag et kig på WooCommerce, hvis det er en webshop med få produkter, og ellers så skal du måske kigge på PrestaShop (lidt mere teknisk), hvis der er mange produkter.

Om det virker i alle webbrowsere og er mobilvenligt, afhænger af det design du har/får lavet.

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 21:14

Hej Mathias 

Jeg vil anbefale dig WordPress med tilhørende WooCommerce! Med WooCommerce kan du billigt, eller gratis, opsætte en funktionel webshop med udgangspunkt i dine ønsker. Det gode ved WordPress er blandt andet at du altid kan opdragere med nye plugins og tilføjelse løbende, da der er tale om open source

Vi lever af at udarbejde WordPress løsninger, både hjemmesider og webshops. Se evt. vores referenceliste for at få et overblik over nogle af mulighederne med WordPress: www.erhvervshjemmesider.dk/referencer 

God vind :-) 

Fra Vemmelev
Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 21:27

Jeg har godt læst en masse om WooCommerce, og har fundet frem til at det primært er til "små" webshops. 

Da min kommer til at omhandle interiør, design, og "nips" vil der indgå rigtigt mange varenumre, hvorfor jeg forstår at WooCommerce ikke er det rigtige valg...

Anders, du siger PrestaShop, men hvorfor ikke Magento, som jeg ellers har hørt rigtigt meget godt om ? :)

Fra Viborg
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 737
Fra  Webdesign, Niels Madsen Skrevet kl. 21:47

Mathias Kruse:
Jeg har godt læst en masse om WooCommerce, og har fundet frem til at det primært er til "små" webshops. 

Hej Mathias.

Du køber vel helle ikke en Ferrari, som din første bil.

Webshop med Wordpress/Woocommerce er en af de bedste Webshop, som du kan opsætte, mere en 25% af alle Webshop er lavet over Woocommerce, og du har ikke nogen begrænsning af hvor mange produkter, du kan have på sådan en side, mere en 10.000 produkter er ikke noget problem.

http://mystone.dk er en shop, som den du påtænke at lave, den har over 3.000 produkter/billeder.

Hvis du vil vide mere, er du velkommen til at skrive til mig.

Mvh. Niels.

Webdesign

https://itwebsite.dk

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 22:08

Hej Anders

Der er delte meninger omkring WooCommerce ift. antallet af produkter. Vi har kunder med op til 2.000 varernumre i WooCommerce. Vores erfaring er at det handler om at placerer løsningen på den rigtige server opsat i et theme uden for meget “fyldkode“. 

PrestaShop og Magento er selvfølgelig også to rigtige gode muligheder, som du også kan få stor succes med. 

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 08:45

Mathias Kruse:

Da min kommer til at omhandle interiør, design, og "nips" vil der indgå rigtigt mange varenumre, hvorfor jeg forstår at WooCommerce ikke er det rigtige valg...

Anders, du siger PrestaShop, men hvorfor ikke Magento, som jeg ellers har hørt rigtigt meget godt om ? :)

Mathias, jeg undlod Magento, da det meget hurtig kommer til at blive dyrt, hvis man skal have moduler og ekstra udvikling til siden. Det er et noget mere komplekst system end PrestaShop, men det er absolut ikke udelukket. Men der skal blot tages højde for de eventuelle høje omkostninger der kan være forbundet med Magento.

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 08:52

Simon Børsting Sørensen :

Hej Anders

Der er delte meninger omkring WooCommerce ift. antallet af produkter. Vi har kunder med op til 2.000 varernumre i WooCommerce. Vores erfaring er at det handler om at placerer løsningen på den rigtige server opsat i et theme uden for meget “fyldkode“. 

PrestaShop og Magento er selvfølgelig også to rigtige gode muligheder, som du også kan få stor succes med. 

Hej Simon

Det har du slf. ret i. En ordentlig hosting kan godt håndtere WooCommerce med mange produkter - så den tager jeg lige i mig igen :-) Men ja, det kommer helt an på webhost og server.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)