Hej alle. Har det sidste stykke tid brugt lang tid på at finde frem til hvordan jeg skal oprette min webshop. Jeg har fundet frem til en masse krav, og ønsker vedr. min webshop. Dog har jeg som udgangspunkt ikke lyst til at have en dyr løsning, og ønsker en enten meget billig, eller helt gratis løsning (som eventuelt senere kan opgraderes med flere funktioner for en vis pris) Er der nogle som har et godt forslag til webshop? med flest muligheder. Af muligheder snakker jeg fx: - Pæne webadresser - Virker optimalt i alle browsere - Mobil venlig - Automatiske lister (billigste vare - mest solgte vare osv..) og mange andre ting. Vil bare gerne høre jeres vurderinger af webshops, skyd løs! |
Hej Mathias
I webshop verdenen har jeg selv fundet ud af, at pris og det man får, ofte hænger godt sammen.
Men hvis du vil ud i noget "gratis" forstået i den forstand, at du stadig skal have webhotel og domæne til rådighed, så tag et kig på WooCommerce, hvis det er en webshop med få produkter, og ellers så skal du måske kigge på PrestaShop (lidt mere teknisk), hvis der er mange produkter.
Om det virker i alle webbrowsere og er mobilvenligt, afhænger af det design du har/får lavet.