Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken hjemmeside vil i anbefale at bruge til en online webshop?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Jul 15
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 17:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg sidder og overvejer at starte en online webshop, men jeg kender ikke så mange hjemmesider, hvor du kan lave din egen hjemmeside på. Hvilke hjemmesider har i brugt til jeres webshop, og hvilke kan i anbefale?     Glemte lige at skrive, at det helst skal være til "Mac". 

Tak på forhånd, Martin Madsen 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 18:06
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Martin 

Jeg kan helt klart anbefale WordPress CMS med installation af WooCommerce. I WordPress har tusindvis af muligheder for implementerer diverse webdesign og plugins efter dit behov. Benyt evt. themeforrest til at finde et tema der passer dig. 

Uanset hvad skal du regne med et sætte rigtig meget tid til at sætte dig ind i mange aspekter, da du rent lavpraktisk skal ind og lege webudvikler selv. Dog kan evt. søge hjælp til de mest tekniske ting, også selv lave alt opsætningen af indholdet. 

Hvis du vil se eksempler på webshops der er lavet i WordPress kan du tage et kig på vores referenceliste. Alle løsningerne du ser her er udarbejdet i WordPress. 

Såfremt du løber ind i spørgsmål til WordPress er du velkommen til at smide mig en mail :-) 

Tilmeldt 23. Jul 15
Skrevet kl. 18:13

Simon Børsting Sørensen :

Hej Martin 

Jeg kan helt klart anbefale WordPress CMS med installation af WooCommerce. I WordPress har tusindvis af muligheder for implementerer diverse webdesign og plugins efter dit behov. Benyt evt. themeforrest til at finde et tema der passer dig. 

Uanset hvad skal du regne med et sætte rigtig meget tid til at sætte dig ind i mange aspekter, da du rent lavpraktisk skal ind og lege webudvikler selv. Dog kan evt. søge hjælp til de mest tekniske ting, også selv lave alt opsætningen af indholdet. 

Hvis du vil se eksempler på webshops der er lavet i WordPress kan du tage et kig på vores referenceliste. Alle løsningerne du ser her er udarbejdet i WordPress. 

Såfremt du løber ind i spørgsmål til WordPress er du velkommen til at smide mig en mail :-) 

Simon Børsting Sørensen :

Hej Martin 

Hej Simon 

Mange tak for svaret, jeg vil give mig tid til at kigge til på det. Vil du også anbefale WordPress til Mac computer?

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 10:03
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Om jeg vil anbefale WordPress til en mac computer? 

Ja, det kan du tro jeg vil! Vi driver et webbureau med fokus på WordPress løsninger udelukkende fra diverse produkter fra Apple såsom iMac og MacBooks. Giv den gas :-) 

Tilmeldt 7. Apr 13
Indlæg ialt: 93
Skrevet kl. 10:43

Jeg kan varmt anbefale Prestashop. Det er meget enkelt og brugervenligt, og fungerer super godt :)

Tilmeldt 5. Jul 15
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 11:08

Medmindre du er suveræn IT bruger eller har et hav af tid/overskud, vil jeg advare mod uden at tænke videre over det, at spring ud i Wordpress.  - Themeforest templates er flotte men dog også ofte tunge og langsomme  - Wordpress er lidt tungt at arbejde med - hvis man vil have det lidt anderledes en templaten er strukturet. - jeg har selv brugt meget tid på wordpress - skabeloner - jeg har ændret dem - og de er blevet grimme. 

Jeg vil klart anbefale shopify - som er meganemt at gå til - jeg skal understrege at jeg ikke pt har en shopify butik, men jeg har en på bedding og den er nem at lave - der er issues omkring dankort, naturligvis. basisplanen koster 29 dollar pr md. 

Jeg har tidligere leget med Weebly - som er endnu nemmere en shopify, men her mister man lidt for meget ejerskabet til sitet.

At alle taler om Wordpress, tror jeg har at gøre med at hvis du vil lave en blog, og IKKE ændre en tøddel på opsætning, så er det ok at gå til..., men hvis du vil ændre, er det mega tungt at arbejde med-jeg tror mest det er for professionelle brugere eller semiprofessionelle - - men igen, blot en lille advarsel herfra - det skulle jo nødig være sådan at du kommer til at bruge al tiden på at bygge webshop istedet for at udvikle dit produkt - 

det bedste ville være hvis du købte en webshop - det koster ikke en herregård. 

Fra Aalborg
Tilmeldt 16. Jun 10
Indlæg ialt: 79
Fra  Excelautomation Skrevet kl. 11:12

De har åbne spørgsmål bliver ved med at dukke op på Amino. Bare prøv at søge på Amino, så dukker der hundredevis af søgeresultater frem, som stiller præcis det samme spørgsmål. Hvad er det præcist du håber at få svar på? Alle besvarelser bliver baseret på personlige præferancer - og hvor brugbart er den viden?

Brug Google, og find objektiv artikler, der highligher de forskellige CMS-systemers pro/cons.
[Ref] http://www.comentum.com/WordPress-vs-Joomla-vs-Drupal-cms.html 

Da jeg selv startede, blev min beslutning truffet udfra fornævnte - men det var i lige så høj grad vigtigt for mig, at systemet skulle være anvendt af mange. Såfremt at systemet anvendes af mange, giver både dig som udvikler, eller ejer, flere muligheder - både når det kommer til hjælp, men også i forhold til udvidelsesmoduler (plugins/moduls, m.v). Er systemet Open Source, forstærker det yderligere udviklingenspotientialet. (43% Wordpress anno. '14 [Ref]: http://www.cmswire.com/cms/customer-experience/whats-new-in-march-for-open-source-cms-024392.php)

Der er fordele og ulemper ved alle systemerne, så selve valget, på hvilket system webshoppen skal bygges op omkring, skal falde på hvad webshoppen skal sælge, og hvad du selv ønsker med projektet - og det ved du bedst selv.  

Mvh

Jimmi N.

Tilmeldt 23. Jul 15
Skrevet kl. 15:18

Jimmi Nielsen:

De har åbne spørgsmål bliver ved med at dukke op på Amino. Bare prøv at søge på Amino, så dukker der hundredevis af søgeresultater frem, som stiller præcis det samme spørgsmål. Hvad er det præcist du håber at få svar på? Alle besvarelser bliver baseret på personlige præferancer - og hvor brugbart er den viden?

Brug Google, og find objektiv artikler, der highligher de forskellige CMS-systemers pro/cons.
[Ref] http://www.comentum.com/WordPress-vs-Joomla-vs-Drupal-cms.html 

Da jeg selv startede, blev min beslutning truffet udfra fornævnte - men det var i lige så høj grad vigtigt for mig, at systemet skulle være anvendt af mange. Såfremt at systemet anvendes af mange, giver både dig som udvikler, eller ejer, flere muligheder - både når det kommer til hjælp, men også i forhold til udvidelsesmoduler (plugins/moduls, m.v). Er systemet Open Source, forstærker det yderligere udviklingenspotientialet. (43% Wordpress anno. '14 [Ref]: http://www.cmswire.com/cms/customer-experience/whats-new-in-march-for-open-source-cms-024392.php)

Der er fordele og ulemper ved alle systemerne, så selve valget, på hvilket system webshoppen skal bygges op omkring, skal falde på hvad webshoppen skal sælge, og hvad du selv ønsker med projektet - og det ved du bedst selv.  

Mvh

Jimmi N.

Hej Jimmi 
Tak for dit svar. Men hensigt med dette opslag var egentligt bare at få en masse nye hjemmeside af kende, og så kan jeg selv tjekke dem ud, og se hvad der er mest mig. Men ja, målet var egentligt bare at få en masse forskellige hjemmeside, af vide. 
Martin 

Tilmeldt 23. Jul 15
Skrevet kl. 15:20

Tak alle sammen for svarene. Jeg vil kigge lidt nærmere på de forskellige hjemmesider, for at se, hvad der bedst på mig. Tak 

Martin

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)