Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forvirring over hvor jeg skal placere mig på de sociale medier.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Herlev
Tilmeldt 25. Jun 12
Indlæg ialt: 478
Fra  Rikke MY og dimseriet Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej i skærmen :)

Jeg forsøger at skabe mig "et godt navn" med min tegning og maling mv. og har til det formål oprettet en Facebook side, der vokser stille og roligt og næsten helt tilfredsstillende :)

.... Men så er der Instragram, Twitter, Pinterest, Snapchat osv osv osv osv! Og jeg er utroligt forvirret mht. hvor jeg skal placere mig. Noget siger mig, at jeg bør placere mig på samtlige sociale medier, der findes. At "al PR er god PR". Min "vare" er billeder, og kan derfor indgå relevant, de fleste steder. - Men noget andet siger mig, at det er "dobbeltkonfetti" eftersom jeg jo vil fremvise de samme billeder, de samme steder. Jeg er bange for at "irritere" mine følgere, ved at være alle vegne. Det er vel de samme mennesker, der vil følge mig, her og der?

Så hvad er bedst for en som mig, når formålet er at "komme derud" med mine billeder og "blive opdaget" bedst muligt?

Med venlig hilsen Rikke MY .•*♪♫•*¨✿

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 15:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rikke

Det er helt naturligt at diverse virksomheder, brands mm. slår næsten identisk indhold op på diverse sociale medier, dog med få forbehold ift. brugen af hashtags osv. Hvis du er helt ny på de sociale medier i kommercielt regi kan du måske starte ud med Facebook og Instragram, som jeg personligt tror du vil have mest gavn af :-) 

Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 865
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Rikke

Jeg vil anbefale dig at lave en digital strategi for din virksomhed.

En ting er den markedføringsmæssige vinkel men der er også rigtig mange andre vinkler på det at være på flere platforme.
Lav det grundlæggende arbejde helt fra bunden så din base er sikker.

Her bare lige lidt at tænke over...
Du vil være på Facebook. 

Hvorfor?
Fordele
Ulemper
Profil
Arbejdsbyrde
Risikostyring
Økonomi
Kunder

og nu vil du så gerne videre ud på andre platforme.

En ting jeg ser alt for ofte, er tilgangen, at man bare skal være der uanset hvad.
Men hvad er formålet?
Hvad giver din virksomhed værdi og ikke mindst, hvad giver dine kunder værdi så de følger dig.

Derfor, lav en digital strategi, så du ikke spilder dine gode kræfter på noget som giver kr. 0,- på bundlinjen.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)