Hej i skærmen :) Jeg forsøger at skabe mig "et godt navn" med min tegning og maling mv. og har til det formål oprettet en Facebook side, der vokser stille og roligt og næsten helt tilfredsstillende :) .... Men så er der Instragram, Twitter, Pinterest, Snapchat osv osv osv osv! Og jeg er utroligt forvirret mht. hvor jeg skal placere mig. Noget siger mig, at jeg bør placere mig på samtlige sociale medier, der findes. At "al PR er god PR". Min "vare" er billeder, og kan derfor indgå relevant, de fleste steder. - Men noget andet siger mig, at det er "dobbeltkonfetti" eftersom jeg jo vil fremvise de samme billeder, de samme steder. Jeg er bange for at "irritere" mine følgere, ved at være alle vegne. Det er vel de samme mennesker, der vil følge mig, her og der? Så hvad er bedst for en som mig, når formålet er at "komme derud" med mine billeder og "blive opdaget" bedst muligt? Med venlig hilsen Rikke MY .•*♪♫•*¨✿ |
Hej Rikke
Det er helt naturligt at diverse virksomheder, brands mm. slår næsten identisk indhold op på diverse sociale medier, dog med få forbehold ift. brugen af hashtags osv. Hvis du er helt ny på de sociale medier i kommercielt regi kan du måske starte ud med Facebook og Instragram, som jeg personligt tror du vil have mest gavn af :-)