Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tjen penge på affiliate marketing

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino´er 

Jeg er begyndt at interessere mig meget for affilaite marketingnettet, og har 0,5 års erfaring inden for e-mail marketing.

Jeg har min egen hjemmeside: www.cykelnews.dk som jeg gerne vil tjene penge på. (håber at jeg engang kan komme op at tjene 1000-2000 kr. om måneden)

Jeg har ca. 1500 visninger på hjemmesiden, og jeg har tjent omkring 100 kr. på den indtil videre.

Jeg syntes det er alt for lidt, når man tænker på at jeg har haft den i ca. 3-4 måneder.

Er der noget jeg kan gøre for at få flere visninger, plus støre indtjeningsmulighed?

Mvh.
Daniel

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 00:12

Vil ærligt indrømme der er mange ting ... 

Allerede dit design syntes jeg ikke fungere ret godt, hvad har dit forside billede at gøre med cykler ? 

Du har reklamer der slet ikke omhandler cyckler, skriger i mine øjne langt væk af ren reklame og jeg er smuttet.

Trykker jeg på billige kvalitets cykler kommer jeg uden videre direkte hen til en butik, dette virker rigtig dårligt. 

Under Andet har du alverdens underlige ting der igen SKRIGER at siden lufter langt væk af 100% indtjening uden det store indhold. 

Helt generelt mangler siden også noget kvalitets indhold, du har MANGE timers arbejde foran dig, så nemt kommer pengene ikke .

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:38

Jeg kan godt se hvad du mener, og det giver nu meget god mening.

hvad syntes du om temaet? Er det ok? 

Jeg vil enlig gerne have et der er lidt smartere, men jeg har aldrig succes med at oversætte...

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 00:44

Du bruger et standard Twenty Fourteen theme, om man syntes det er lækkert må være op til det enkelte, personligt syntes jeg ikke det fungere ret godt, ihvertfald ikke med din opstilling. 

Skal det blive godt og du vil det hele selv kræver det at du bruger timerne på at sætte dig langt dybere ind i tingene, blandt andet så du kan oversætte osv. 

Vil du alt selv og tjene godt er der RIGTIG mange timers arbejde til at det bliver godt, alene det gode og solide indhold mangler kraftigt. 

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 12:56

Holy balls, den side bringer mig tilbage til da jeg startede affiliate. Ouch.

1) Find et nyt tema. Siden hedder cykelNEWS, så jeg vil anbefale at gå efter noget magazine/nyheds tema. Prøv Google (søgning klaret her - http://bfy.tw/vxz)

2) Indhold er vejen til medaljen. Nogen sider kan klare sig med få, kæmpe artikler (tænk 1500+ ord hver) imens andre skal have et væld af indhold. Din side er helt bestemt i sidste kategori.

3) Fjern den konkurrence ting. Vi ved alle at du ikke har startet den, tag ikke folk for idioter (selvom mange ganske givet er det alligevel).

4) Mail når der kommer nyt - super, god måde at få folk tilbage på. Smid den i en widget! Den skal ikke gemmes som det første indlæg. Lad folk kunne se den uanset hvor de er på siden.

5) Billige cykler - whoa, lad det være en kategori. Så kan du skrive op og ned om diverse cykler og på den måde få noget indhold som Google mæsker i sig.

6) Velkommen tekster var noget jeg konsekvent startede ud med på mine første sider. Det virker ikke rigtigt der. Ekstra bladet velkommer aldrig nogen, man kommer fordi man vil læse deres møg. Samme gælder alle andre online aviser (news), uanset kvalitet eller mangel på samme.

7) Hvad søren er 'andet'? Hvad er idéen med det?

8) Tilbage på det der 'billige cykler'. Du skal lære at deeplinke, sende folk hen til specifikke sider. Når du laver et link der hedder 'billige cykler', skal du sende dem hen til en side KUN med cykler. I dit tilfælde med cykelpartner vil jeg anbefale dette link at deeplinke til: http://www.cykelpartner.dk/cykler-anhaengere-m-m_8044~c.html

Jo færre step man skal igennem, jo bedre. Forsiden er ofte et ligegyldigt element at ende på.

Du skal nok regne med, at der vil gå lang tid før pengene ruller ind. Du skal ikke satse på de hurtige kroner (som den tåbelige konkurrence), men satse på kvaliteten i det lange løb. Bliv den side man vil komme til for at sammenligne typer af bremser, hvis man har brug for at lære noget om fælge eller noget helt tredje relateret til cykler. Når folk søger, skal din sidde være høj oppe fordi Google finder den god. Det tager tid, men er besværet værd. 

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)