Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forslag til iPhone reparations domæne belønnes!

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Middelfart
Tilmeldt 13. Sep 12
Indlæg ialt: 416
Skrevet kl. 20:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Konas:

Undskyld, jeg vidste ikke at man ikke måtte det, jeg er i gang med at refundere domænet, så det er nok til salg igen i morgenSmile

Og du undskylder for hvad, at du ikke måtte købe domænet, med fortjeneste for øje..... ?

Tilmeldt 30. Jun 15
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 20:35
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:01

Domæneloven er jo slet ikke det værste her...

Det forløber sådan her: Jeg foreslår et domæne navn og 10 min efter har han købt det og siger han ejer det og det er til salg, 

det er da forh.... fuldstændig at tage pis på det nogle af os prøver, nemlig at hjælpe andre mennesker.

Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 21:47

Ja, og han har også sagt "undskyld" og vil frigive det igen fordi han fandt ud at han lavede en fejl - så behøver vi vist ikke at koge mere suppe på det - og det er jo slet ikke sikkert trådstarter vil bruge det

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:16

-

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:16

Det var bestemt ingen "fejl" - han lavede en bevist handling og blev opdaget og det får nu en konsekvens.

At han så fuldstændig har misforstået konceptet herinde, må være hans egentlige "fejl"

Tilmeldt 30. May 15
Indlæg ialt: 3
Fra  Ziabell Skrevet kl. 22:40

I det mindste har han da "doneret" 45 kr. til DK-Hostmaster for sin "fejl" samtidig med at han er blevet irettesat herinde, så han skal nok komme på bedre tanker i fremtiden. Amino er jo også til for at opdrage kommende iværksættere.

I dag er jeg 17 år og driver en webshop med en pæn omsætning, men da jeg prøvede for nogle år siden at starte en webshop som 14 årig havde jeg heller ikke lige styr på alle reglerne, som i kan læse her:

http://m.amino.dk/forums/t/198114.aspx

Tilmeldt 26. Sep 14
Skrevet kl. 23:08

Fejlen er jo netop den at det var en bevidst handling :-)

poke the bear:
blev opdaget og det får nu en konsekvens

Ro på - han er jo ikke selskabstømmer, eller slået nogen ihjel - Han troede han skulle tjene nogle hurtige penge, som så mange af os har prøvet før, og fandt ud af at det ikke var så enkelt - og nu har han nok lært af sin fejl

I øvrigt er det jo heller ikke verdens fedeste domænenavn

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:44

Ziabell.net:

I dag er jeg 17 år og driver en webshop med en pæn omsætning

Mine argumenter var blot for at redegøre at der er forskel på ikke at have styr på reglerne og så prøve at snyde en anden iværksætter, det er 2 forskellige ting. Men nok om det fantastisk du har fået gang i en webshop der løber rundt, hvad hedder den?

Tilmeldt 26. Sep 14
Skrevet kl. 08:26

Er det snyd hvis du køber en vare i Kina for 10 kroner og sælger den for 100 kr. ? Nej, vel !

Er det snyd når folk tilbyder at laver logoer til f.eks. 399 kroner, og de så bruger freelancere på elance til 60 kroner ? Nej, vel !

Han troede at han kunne betale 45 kroner og så sælge det videre med fortjeneste - hvilket han nok ikke var klar over at han ikke måtte.

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)