Ja, og han har også sagt "undskyld" og vil frigive det igen fordi han fandt ud at han lavede en fejl - så behøver vi vist ikke at koge mere suppe på det - og det er jo slet ikke sikkert trådstarter vil bruge det
I det mindste har han da "doneret" 45 kr. til DK-Hostmaster for sin "fejl" samtidig med at han er blevet irettesat herinde, så han skal nok komme på bedre tanker i fremtiden. Amino er jo også til for at opdrage kommende iværksættere.
I dag er jeg 17 år og driver en webshop med en pæn omsætning, men da jeg prøvede for nogle år siden at starte en webshop som 14 årig havde jeg heller ikke lige styr på alle reglerne, som i kan læse her:
Fejlen er jo netop den at det var en bevidst handling :-)
poke the bear:
blev opdaget og det får nu en konsekvens
Ro på - han er jo ikke selskabstømmer, eller slået nogen ihjel - Han troede han skulle tjene nogle hurtige penge, som så mange af os har prøvet før, og fandt ud af at det ikke var så enkelt - og nu har han nok lært af sin fejl
I øvrigt er det jo heller ikke verdens fedeste domænenavn
I dag er jeg 17 år og driver en webshop med en pæn omsætning
Mine argumenter var blot for at redegøre at der er forskel på ikke at have styr på reglerne og så prøve at snyde en anden iværksætter, det er 2 forskellige ting. Men nok om det fantastisk du har fået gang i en webshop der løber rundt, hvad hedder den?