Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Remote Desktop

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Oct 14
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 11:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg leder efter en Open Source Remote Desktop til min virksomhed, jeg vil helst ikke bruge penge på det og hvis det er muligt at finde en med mulighed for Active Directory bruger indlæsning eller lign. kunne det være fedt!

Jeg har prøvet google og finder ingen ting, finder dog gratis Remote desktop men ikke for firmaer...

Med venlig hilsen

Alexander

Fra København
Tilmeldt 26. Jun 15
Indlæg ialt: 35
Fra  Freelance Office & IT Assistent Skrevet kl. 11:55

Jeg bruger TeamViewer og det er gratis at bruge samtidig nemt at finde rundt i det

Jeg går ud fra at det er tilladt for virksomheder at bruge det B2B eller B2C

Fra Køge
Tilmeldt 22. Mar 10
Indlæg ialt: 484
Fra  IT Operators Aps Skrevet kl. 12:04

Teamviewer er kun gratis til privat brug.

Appelrepair - hvad er det helt præcist du søger?

IT Operators Aps - Professionel IT Service og Support 

Tilmeldt 26. Oct 14
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 12:45

Hej.

Jeg søger et program hvor jeg kan overtage mine kunders computere og hjælpe dem derfra. 

Fra Køge
Tilmeldt 22. Mar 10
Indlæg ialt: 484
Fra  IT Operators Aps Skrevet kl. 13:24

Teamviewer er fedt - men dyrt - se evt på:

http://www.ammyy.com/

det er ikke lige så fedt - men heller ikke lige så dyrt :)

IT Operators Aps - Professionel IT Service og Support 

Fra Aarhus
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 481
Fra  GamerMus.dk Skrevet kl. 13:32

Der er altid Windows' indbyggede fjernskrivebord, men jeg går ud fra der er en grund til du ikke har valgt det. :-)

Find den gamer mus der passer til dine behov.

Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1880
Skrevet kl. 14:14

Lidt i samme dur har jeg et spørgsmål som giver mig lidt kvaler.

Vi har et brilliant system database baseret til konfigurering af word dokumenter som vi købte for mange år siden (føre SAAS idiotien). Det er et meget avanceret kollaborativt system til tilbud, kontrakter, håndtering af tendere, dokumentation. Systemet vil vi stille til rådighed for vore forhandlere, og have adgang til fra moderne miljøer. 

Systemet indeholder over 70000 word macroer og vi har et stort antal licenser, men grundet Office 2003 ikke er makro kompatibelt med senere versioner, og dokumenterne er bygget i IE7 eller ældre. 

Hvordan kan man idag bygge en computer op der kan installeres med ex. Win2000 eller en tidlig XP Pro så man kan undgå at få opgraderet IE, og hvordan kan man tillade et betydeligt antal personer at tilgå denne computer (det vil sjældent være samtidigt)?

MVH jens 

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 16:07

Hej Alexander

Prøv at søg på VNC, det findes i et hav af udgaver til alle mulige forskellige platforme og er i de fleste tilfælde både open source og gratis.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 16:13

BroncofanDK:
Hvordan kan man idag bygge en computer op der kan installeres med ex. Win2000 eller en tidlig XP Pro så man kan undgå at få opgraderet IE, og hvordan kan man tillade et betydeligt antal personer at tilgå denne computer (det vil sjældent være samtidigt)?

Der er ikke de store ben i at bygge computeren op, og holder opdateringerne nede. Men at sætte sådan en maskine direkte på internettet, er nok ikke tilrådeligt.
I stedet kunne i sætte den på jeres interne net og så lave et kø-system, så den afvikler makroerne for jeres kunder ud fra et web-interface.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)