Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ideer til at få gang i sit affiliate program

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Jun 15
Indlæg ialt: 278
Fra  Thyshoppen.dk Skrevet kl. 05:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Da jeg skal om knap 2 måneder skal lancere min webshop ThyShoppen.dk vil jeg lave et partner program hos Partner Ads og vil gerne have gang i det hurtigt og skal være interessant at bruge. Min tanke var, at tilbyde 20 % i provision af hver ordre og for at få hurtig gang i salget tilbyde den som først sikre mig en ordre får et gavekort på 500 kr. til gavekortet.dk . Vil det gøre mit kommende program interessant nok?

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 08:38

Jeg tvivler, men det afhænger i høj grad af din gennemsnitlige ordre, om 20% er den rette sats.

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 08:50

Kan du ikke bare oprette dig hos partnerads og se om det køre?

Tilmeldt 13. Jun 15
Fra  Thyshoppen.dk Skrevet kl. 12:37

Regner med en gennemsnits odre på 200 kr så med en provision på 20 % burde det kunne give en fin pris eller hvad tænker i?

Tilmeldt 13. Jun 15
Fra  Thyshoppen.dk Skrevet kl. 21:01

Men hvis jeg tilbyder et gavekort til gavekortet.dk til den første som får sikre en ordre via affiliate programmet, ville det ikke gøre det mere spændende og interessant? 

Tilmeldt 29. May 15
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 08:30

thyshoppen:
Men hvis jeg tilbyder et gavekort til gavekortet.dk til den første som får sikre en ordre via affiliate programmet, ville det ikke gøre det mere spændende og interessant? 

Jeg tror du får mere ud af en konkurrence med længere løbetid. F.eks. præmier til juli/august mest sælgende partnere + en præmie som der trækkes lod om blandt alle affiliate partnere.

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jul 11
Indlæg ialt: 473
Skrevet kl. 00:24
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har siddet for begge ender af bordet - både som publisher og annoncør. Jeg har før set, at andre har givet gaver på helt op til 5.000 kroner, men hvis du tjener 50.000 + om måneden, så er det altså ikke så lille et gavekort, der betyder noget som helst! 

Jeg kigger efter:

1. Hvor mange procent får jeg? Eller hvor højt et fast beløb får jeg?! Jeg tager selvfølgelig den, der giver højest!

2. MEN MEN MEN! Hvis ikke denne konventerer godt nok, så er det lige meget! Har valgt et program fra, der gav helt op til 1.200 kroner per lead mod en, der gav 200 kroner, fordi EPC simpelthen var for lav på kampagnen! Du skal derfor sikre dig, at du(din hjemmeside) konventerer godt. Det lyder meget banalt, men der er mange, som glemmer det. Splittest kan anbefales! 

Mine råd: 

1. Start stærkt ud! Gi' helt op til 50 procent i provision. Det vil lokke rigtigt mange til at begynde at reklamere for dine produkter. Efter en måned eller to kan du sætte den ned til 20 procent igen. Der vil stadigvæk være mange, som vil have dine affiliate links på deres blogs, fordi de simpelthen ikke husker at fjerne dem. 

2. Kontakt relevante blogs. Skriv til dem, at du har startet et affiliate program og de nu kan begynde på at reklamere for dine produkter. 

3. Hvis det er muligt så bør du have et nyhedsbrev til dine publishere, så du hele tiden kan holde dem til stangen. Du bør skrive til dem, når der er nyt.

Tilmeldt 13. Jun 15
Fra  Thyshoppen.dk Skrevet kl. 00:55

Jacob Kildetoft Henriksen:

Jeg har siddet for begge ender af bordet - både som publisher og annoncør. Jeg har før set, at andre har givet gaver på helt op til 5.000 kroner, men hvis du tjener 50.000 + om måneden, så er det altså ikke så lille et gavekort, der betyder noget som helst! 

Jeg kigger efter:

1. Hvor mange procent får jeg? Eller hvor højt et fast beløb får jeg?! Jeg tager selvfølgelig den, der giver højest!

2. MEN MEN MEN! Hvis ikke denne konventerer godt nok, så er det lige meget! Har valgt et program fra, der gav helt op til 1.200 kroner per lead mod en, der gav 200 kroner, fordi EPC simpelthen var for lav på kampagnen! Du skal derfor sikre dig, at du(din hjemmeside) konventerer godt. Det lyder meget banalt, men der er mange, som glemmer det. Splittest kan anbefales! 

Mine råd: 

1. Start stærkt ud! Gi' helt op til 50 procent i provision. Det vil lokke rigtigt mange til at begynde at reklamere for dine produkter. Efter en måned eller to kan du sætte den ned til 20 procent igen. Der vil stadigvæk være mange, som vil have dine affiliate links på deres blogs, fordi de simpelthen ikke husker at fjerne dem. 

2. Kontakt relevante blogs. Skriv til dem, at du har startet et affiliate program og de nu kan begynde på at reklamere for dine produkter. 

3. Hvis det er muligt så bør du have et nyhedsbrev til dine publishere, så du hele tiden kan holde dem til stangen. Du bør skrive til dem, når der er nyt.

Tusind tak og virkelig godt beskrevet. Rigtig god ide med, at have nyhedsbrev til publishere så de kan holde sig opdateret og jeg kan give besked ved nyheder og ændringer. Nu ved jeg ikke om du har set min shop, men sælger lokale specialvarerr så som fx honning og syltetøj osv og ville en provision på 20 % være lav eller høj? 

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jul 11
Indlæg ialt: 473
Skrevet kl. 10:47

thyshoppen:

Jacob Kildetoft Henriksen:

Jeg kigger efter:

Mine råd: 

Tusind tak og virkelig godt beskrevet. Rigtig god ide med, at have nyhedsbrev til publishere så de kan holde sig opdateret og jeg kan give besked ved nyheder og ændringer. Nu ved jeg ikke om du har set min shop, men sælger lokale specialvarerr så som fx honning og syltetøj osv og ville en provision på 20 % være lav eller høj? 

Jeg vil umiddelbart mene, at 20 procent i provision ville være i den høje ende.

Det jeg ville tænke på, som publisher, er, hvor meget dine kunder vil købe hos dig af gangen. Er der tale om kunder, som blot køber syltetøj til 50,00 kroner eller køber de flere forskellige varer til for eksempel samlet set 250,00 kroner, når de køber i din webshop. Der er henholdsvis tale om en indtjening på 10 og 50 kroner. Men der er nok ikke så meget, som du kan ændre der :-)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)